2014年12月4日 星期四

「麥當勞叔叔之家 慈善基金®」訓練日@20141123


2014年 11月 23日 (星期日)

今日帶大頭妹同小丸子出席『麥當勞兒童愛心馬拉松』訓練日﹗可能因為做慈善,天氣都特別好﹗heheheh...我地一家嚟梗 2015年 1月 31日會參加第10屆『麥當勞兒童愛心馬拉松』呀﹗透過運動為「麥當勞叔叔之家慈善基金®」籌款,讓更多長期病患兒童及其家人受惠。

今日就有香港半馬拉松紀錄保持者兼長跑教練陳家豪教導大頭妹正確的跑步姿勢,為之後的兒童愛心馬拉松作好充足的準備

hehehe...小丸子好驚麥當勞叔叔﹗

個個小朋友都好認真練習﹗

先做下熱身先﹗

估唔到天氣咁好,好彩有預備帽比 2個囡月,反而我自己就無﹗

練習起跑﹗

小丸子始終年紀細,唔係太投入,大頭妹就好專心。



小丸子鍾意同男仔玩﹗


預備跑啦﹗

估唔到大頭妹都跑得唔錯喎﹗以其他全部男仔計,佢算跑得 ok啦,佢一向都無咩運動細胞﹗

heheheh...比佢跑過一次第一﹗

小丸子對MINNIE MOUSE ADIDAS 同今次麥當勞兒童愛心馬拉松對襪好襯呢﹗


唉吔...有意外...

小丸子都 ok啦﹗到尾段都有一齊跑﹗不過就成日跑跑下跑去我個邊﹗



我想話...大頭妹真是一個好聽指令的小朋友,因為 trainer之前叫佢地拉筋,未叫佢放手,佢真是一直都唔放手...

練完跑之後,再玩攤位遊戲﹗

小丸子一定要粉紅色車...不愧是貪靚丸﹗

直頭想揸埋架車返屋企


之後仲有 tea 食﹗


哦﹗Mancent 只是行開一陣去咗新加坡...你就攬住第 2個...

佢 2個今日好 friend。


小丸子又做電燈膽﹗


第十屆「兒童愛心馬拉松」現已開始接受報名,3至12歲的小朋友只要捐出60元,便可報名參加。除了小朋友可參加「個人組」外,小朋友及家長亦可參加「親 子組」,不論大小朋友均可齊心協力為慈善出一分力。報名表格可經麥當勞網頁下載或從麥當勞餐廳索取,截止日期為12月14日,先到先得,額滿即止。有意參加的小朋友及家長請從速報名,一同為「麥當勞叔叔之家慈善基金」籌募善款,實踐「小朋友幫助小朋友」的精神。

詳情及報名:


大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗




1 則留言:

  1. Mancent : 趁我唔係度...朗朗同我既Alice咁sweet...好過份呀 !!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...