2014年12月31日 星期三

結婚 7週年 -迪士尼之旅

 

2014年 12月15日 (星期一)

HEHEHE...結婚週年 BLOG好似寫來寫去都寫唔完﹗今年結婚週年叫老公送咗份禮物比我,就是 『迪士尼』的年票啦﹗上年無續,因為前年買咗都只是入咗去 3-4次,雖然 3次都叫回本,不過唔乎合成本效益,今次係見小丸子就快 3歲,之後入場要比錢,襯佢未 3歲之前買返年票,多啲帶佢 2個入去玩下啦  (希望...真是得啦)﹗

入去行下 SHOP先﹗大頭妹好鍾意米奇手套﹗


嘩,第一次同 2個囡玩咁激的遊戲﹗佢地一啲都唔驚...仲話好玩﹗

小丸子玩得好開心,之後佢同我講,佢識揸車喎...

大頭妹就...唉...都係我唔好...我講野成日都好 discouraging...佢話佢唔識揸車...好驚喎...我真是要改善我的說話技巧﹗﹗﹗

玩咗 2個 game就排隊買 popcorn,坐低休息下﹗

小丸子又同雀仔玩,佢同雀仔講佢有 popcorn 食,叫佢地過去佢個邊...heheheh...真是好可愛...不過我唔比佢掉 popcorn 落地,大頭妹話我仲咩唔比妹妹餵雀仔...話雀仔無野食好慘...



今日公園唔多人,我地都算玩得多機動﹗

攞支搶 "漂漂" 我...我仲會買比你﹗﹗﹗

um...見你個樣咁誠懇就買啦﹗

hahahah...爸爸力得表現...其實係爸爸同時抱起佢 2個,再要自己dup低個頭先影到...

嘩...Frozen汽球呀﹗兩個囡一見到就好開心﹗


小丸子對男仔女仔比較執著,頭先有 Mickey...佢唔肯戴,依家有 Minnie,佢先要﹗不過好奇怪,佢地真是好少扭買野,成日話買比佢地,佢地反而話唔要...


差不多 6:00,望下食邊間餐廳,呢間 Royal Banquet Hall 好似都ok,唔太貴﹗

都係 around $100-130 一個餐﹗係樂園入面食,係咁上下啦﹗

食之前睇埋 3d 劇場,但小丸子驚...

hehehe...去醫肚啦﹗

阿旺的雜扒餐﹗

諗住氹下 2個囡,買芒果布丁比佢地食...點知佢地話唔好食...唔肯食...

我的牛扒餐...其實我覺得個雜扒餐抵啲,不過我又唔食雞扒...個西蘭花好好味﹗個汁都好味﹗

睇佢呢個樣...真是想打人...

連小丸子都係食一啖就唔食...好彩只係買咗一杯...其實我食過味道又無問題架喎...係硬咗少少。

chok旺

最後...買返啫哩比佢﹗

嘩...啫哩的魔力...完全唔同...

哈哈...我食返大頭妹杯芒果布丁...食食下先記得問下阿旺食唔食...比佢的時候...就係佢依家拎住的 "狀態",佢話我好有誠意﹗


食完飯再玩咗 2個 games﹗今日一共玩咗 5個 games呀﹗




玩到過咗夜間巡遊...一邊抱住大頭妹一邊跑...

睇到最後少少...嗚嗚嗚...


之後睇 "亮燈"。



落雪效果

睇埋煙花先走﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...