2014年12月15日 星期一

Operation Santa Claus 「白色聖誕市集」@20141206


2014年 12月 6日 (星期六)

是日行程好豐富,一早帶小丸子去 K1 interview,之後返屋企帶埋大頭妹一齊去食團購 lunch,食完 lunch就向 Operation Santa Claus 「白色聖誕市集」出發啦﹗其實就是平時星期日 Island East Market 的位置,今次就是白色聖誕市集,我帶大頭妹小丸子去搵聖誕老人﹗

其實好有聖誕氣氛,但只是做今個星期 (聖誕節時無呢),我去的一日已經是最後一日啦﹗ 

現場仲有 "落雪" 效果﹗

小丸子玩得好開心﹗

大頭妹就有啲驚...吓...咁你又叫我帶你去滑雪?﹗

呢度係免費入場,不過就可以自己捐款的﹗

hehehe...其實我事前唔知真係有聖誕老人...我只是亂up一通...好彩真係有聖誕老人...今次小丸子無驚驚啦﹗


小朋友有得玩 ice hockey,不過我地無玩,佢地都唔識溜冰﹗

同聖誕老人影完相就行下個 market啦﹗都有幾多野睇﹗我好想買呢個聖誕圈放門口,不過太大,我拎過上手,真是好重...只是 $210...真是抵﹗




佢地仲有好多唔同的 workshop比小朋友玩,本來想整聖誕水晶球,不過要 4:00先有位,當時只是 2:45...

之後見薑餅人 3:00有位,我就幫大頭妹報咗名啦﹗

整之前先抹手﹗

之後就開始畫畫畫啦﹗

大頭妹一向都好鍾意整野食,所以好開心呢﹗

係我的協助下完成﹗

哈哈...幾神氣﹗

之後行返屋企中途見到間蜂巢雪糕,阿旺話想試喎﹗

講到食...小丸子一定唔執書啦﹗

um...我自己覺得個雪糕同蜂蜜都幾好味...不過個蜂巢...好似膠咁嘅?﹗

 Operation Santa Claus: https://www.facebook.com/opsantahk


大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...