2015年1月15日 星期四

2014 聖誕大餐 (附露絲瑪莉蜜糖檸檬燒雞食譜)


上年因為岩岩入伙,所以無開 CHRISTMAS PARTY,好似是連入伙一齊慶祝,叫咗盤菜同買咗 HAAGEN DAZS 朱古力火鍋﹗今年要食返個西式的聖誕大餐﹗今晚有羅宋湯露絲瑪莉蜜糖檸檬燒雞澳洲和牛加拿大豬扒PARMA HAM & MELON﹑煙三文魚雜果沙津759麵包蟹﹑仲有前日同大頭妹整的 BETTY CROCKER SUPER MOIST STRAWBERRY CAKE (不過已經食淨少少)﹗大頭姨姨買咗 CUPCAKE﹗

買咗支幾十蚊的紅酒...好難飲...OK...原來真係唔洗識飲...幾十蚊同幾百蚊同幾千蚊一支的紅酒,真是好有分別﹗支 SKYY VANILLA 是老闆送比我的,好受歡迎﹗

HEHEHE...一早 8:00起身就煲定個羅宋湯啦﹗超級好味道﹗

次次 PARTY 都見到佢,因為我鍾意食 PARMA HAM,又鍾意食蜜瓜﹗

煙三文魚雜果沙律

買比靚姨姨食嘅,佢鍾意食 AEON 的泡菜﹗

759麵包蟹,大頭姨姨買的,好似是 $39.9/隻﹗真是好抵食﹗

大頭婆婆買的帶子刺身﹗好好味呢﹗

阿旺負責煎扒﹗

阿旺係都要買有骨嘅﹗話個位靚啲...其實...都無人鍾意食肥位嘅...除咗佢...

澳洲和牛好好味﹗2塊都是大約 $250,我覺得都抵食﹗

HAHAHHAHAH...我要買返條靚圍裙比我老公先得啦﹗襯返佢咁靚仔...(HOHOHO...講完自己都忍唔住笑)﹗

呢個露絲瑪莉蜜糖檸檬燒雞真是好正﹗﹗﹗不過下面墊底的薯仔...仲受歡迎...個個問我點解放得一個薯仔...

澳洲和牛 + 加拿大豬扒,啲和牛真是好好味﹗﹗﹗不過平時 AEON 好似無呢款賣﹗如果唔係 $250/ 2塊,其實都算 OK抵食,因為真係好好味﹗

HEHEH...同啲食物來個大合照先﹗

大頭姨姨換咗 12個 CUPCAKE﹗



大頭妹同大頭契媽﹗

HHAHHAH...契媽又買衫衫比 2個契囡啦﹗



露絲瑪莉蜜糖檸檬燒雞
材料: 新鮮雞 1隻
調味: 檸檬皮 1個份量,檸檬汁 1湯匙,蜜糖 1湯匙,鹽 2茶匙,胡椒粉 少少,rosemary 1湯匙,蒜蓉 3-5瓣份量,橄欖油 1湯匙,雞粉 1湯匙 (optional)
做法:
1. 以調味料醃雞最少 3 小時 (最好一晚)
2. 預熱焗爐以 grill 的 function 焗面20分鐘,根據顏色,反轉再焗10-15分鐘至自己喜歡的程度
p.s. 喜歡食蒜頭的朋友可以放完個蒜頭入去焗...之後當蒜泥咁搽雞


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...