2015年1月28日 星期三

大頭妹與小丸子

前一陣子係 facebook post 了小丸子咬大頭妹,大頭妹仍然為妹妹 "講說話" 的一件事,好多人話大頭妹好乖,的確大頭妹是好乖,不過小丸子又唔係真是好曵,佢個日只是玩得太開心,不竟佢只是 2歲,如果佢唔係因為爭玩具而打/ 咬家姐,我都好少會真是罰佢。有人會話我 "寵" 細路,但大家覺得好乖的大頭妹,我都係咁教出嚟,我覺得小朋友用 "愛" 去教導,比佢打罵去教導來得有效﹗ 

我覺得打罵得多,小朋友會有 "抗體",越來就越唔怕打罵,越大就要鬧得越多,打得越厲害先有效,相反用愛去教,慢慢小朋友會明白,慢慢佢地會自己感受到﹗雖然...我成日都控制得唔好...仍然會鬧人...不過一睇就知我鬧得唔惡啦﹗2個囡都唔驚我﹗

好似有一次,又是差唔多情況,不過爸爸唔係屋企,所以無人鬧小丸子,小丸子打咗家姐,我通常會抱實大頭妹,小丸子自己坐係一邊喊,我就安慰大頭妹,之後我問小丸子佢知唔知錯,佢竟然同我講 "你鬧我啦﹗" ,即是其實佢知佢是抵鬧嘅,我相信佢慢慢會改善﹗


大頭妹真是好乖,小丸子玩玩下太興奮咬咗佢一啖,喊到死死下。
之後我問佢:我趕妹妹出廳瞓好唔好?
大:唔好!我都無嬲佢,我喊啫!



驚比人鬧...所以詐喊先﹗


喂喂喂...啲戲誇咗少少喎...仲喊得慘過家姐...


可憐的大頭妹...



其實...本來佢地係玩得好開心﹗

唔知點解玩玩下...咬家姐...


其實大頭妹都有時會打妹妹,上次打完妹妹,自己好驚係度喊,反而阿妹無喊。咁奇怪...打人個個喊,被打的唔喊﹗之後我都有問大頭妹講,覺得打人有冇用?﹗打完有咩感覺?下次仲打唔打?HEHEHE...其實我覺得我處理佢地爭執時 EQ好高...我唯一係教功課時...就好易失控,真是要好好管理一下自己的 EQ﹗

大家 like咗我地個 facebook page 未呀?未就快啲 like 啦﹗

1 則留言:

  1. 小朋友玩得太興奮就好自然肉緊左,就會咬人! 其實只要唔係刻意咬, 我覺得教下佢應該可以了!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...