2015年1月14日 星期三

Boxing Day 打邊爐


聖誕節開完 party,boxing day 唔想煮,阿旺話打邊爐,都好吖﹗天氣凍最岩就是打邊爐﹗其實我地無咩新意﹗heheheh...最鍾意蕃茄芝士湯底,加大量旺菜﹑粟米﹑菇﹑蕃茄﹑南瓜做湯底﹗之後都是大路的肥牛﹑蠔﹑烏東﹑丸丸 ,今次就仲有刺身帶子﹗

我估我地咁打邊爐都應該好健康﹗

今次我要求...靚少少的牛牛...阿旺買咗一盒 $170/7片的九州和牛西冷片...hhehehe..真是好好好好好好好好味﹗

刺身帶子...唔洗講都知好味啦﹗

咁都有買街市肥牛...咁係得 7片和牛...邊夠食呀﹗



呢個...我地都唔鍾意...



食飯...一定第一個埋枱...永遠都見唔到大頭妹...

大啖大啖食...都未叫到大頭妹埋枱...小丸子一陣就食晒一碗烏東...仲要自己食...真係 good girl...只限食烏東時間...佢麻麻地食飯﹗

嘩﹗我見到塊和牛叫我呀﹗


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...