2015年1月12日 星期一

大頭妹興趣班 - 葉氏 Upper 2

 好少係 blog 講大頭妹上葉氏的進度,今次終於有啲野寫下啦﹗早前帶大頭妹睇葉氏的音樂劇表演,去到 upper level 開始,就要開始睇音樂劇啦﹗計入考試分...不過...其實張證書,我又唔覺得會有咩用...我意思是考學校方面啦﹗hahahah...可能如果期期 100分都有用,我地呢啲 8x分的...就算啦﹗

其實上咁多個興趣班,比人問我最多的是葉氏﹗好多家長的評價是貴同唔實用﹗我自己是用家又有另一個睇法。之前都有講過,佢地分高/ 低各 4班,由 2.5 - 3 歲開始上,大約上到 5歲多就完,之後就可以上合唱團/ 小提琴/ 鋼琴班,佢地的音樂班唔係單單唱歌,仲會教簡單樂理﹑拍子﹑音符,到之後學樂器,應該會有幫助,起碼唔洗學樂器的時候先開始學睇譜。而且佢地上堂的功課都有簡單的評分,我覺得都可以比返個 reference 個家長,到底小朋友上堂學識幾多﹗e.g. 佢有分: 小朋友自己完成/ 經老師指導後完成/ 未能完成 (大約係咁...我唔係好記得),咁睇返都有得跟下...係...我認我好恐怖,連音樂班我都有幫大頭妹 "溫習"﹗因為都預大頭妹之後要學琴,咁依家就要打定個底﹗

HAHAH...仲有...成日聽講學音樂對數學有幫助,我就唔知真定假啦﹗不過我見最近大頭妹學校開始教加減數,出奇地...竟然唔洗我勞氣...我真是即時覺得謝天謝地...教佢寫中文...真是教到我嘔血,之前都好驚教佢數學,一早打算比佢去學公文數,唔洗自己教 (自己都唔識教),雖然依家仍然會比佢去上公文數,起碼平時做功課唔洗勞氣先啦﹗已經好開心架啦﹗不過就唔知同佢學音樂有冇關係啦﹗

今次的音樂劇是 Beauty and the Beast﹗
 

 我地睇英文的,大頭妹一邊睇一邊問...仲要好大聲問...答佢又唔係,唔答佢又唔係...不過都幾好﹗起碼比我知道其實佢都有興趣嘅﹗

謝幕時 Beast 又變返野獸 look,大頭妹不停問我佢點解要做野獸唔做人...err...野獸個外形突出啲呱﹗

其實都幾好睇﹗睇完答返問題,咁學期尾考試就會加 10分﹗咁大頭妹就由 8X分,升到去 9X分啦﹗自從學五線譜之後,佢都是 AROUND 8X分,成日由第一條線開始數 C﹗

大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...