2015年2月26日 星期四

鴨脷洲熟食中心珠記@20150206

好耐之前阿旺同一大班同事去【鴨脷洲熟食中心珠記】食過一次,仲打包咗椒鹽鮑魚同椒鹽瀨尿蝦比我做宵夜,不停話下次要再同我去食﹗之後幾次都夾唔岩時間,今次佢地再約,阿旺叫我一定要去 (我依家好少參與佢的飯局啦﹗2個大人都唔係屋企,大頭妹一定唔會自己做功課﹗)。

椒鹽鮑魚非常大隻,我唔知一隻幾錢呀﹗好似 $8x/隻?﹗

上次因為係打包,味道當然無今次即場食咁好味啦﹗又熱又脆,出奇地鮑魚就好腍身﹗

忍唔住咬咗一啖都要影下入面,鮑魚炸得剛剛熟﹗真是 very good﹗

油鹽蒸醃仔蟹,又係好好味﹗一人得半隻...真係唔夠喉呢﹗

好多膏呢﹗聽說全年供應唔同的蟹,阿旺同事話上次食另一種蟹仲多膏﹗﹗﹗真是聽到都流口水﹗

海蝦,好新鮮好甜,個個都食到停唔到口﹗

椒鹽瀨尿蝦...我個人普通瀨尿蝦...又難搣又少肉...heheheh...味道當然好啦﹗只係唔岩我個人唔喜歡瀨尿蝦呢個食材﹗

東風螺...我又係少食﹗

油鹽水煮泥鯭,呢個好有驚喜...我本人係唔食泥鯭,試一條都覺得好好味﹗


豉汁蒸聖子,粉絲有少少乾,聖子就好大隻好夠肉﹗


嘩﹗大家估下係咩?﹗我係第2次食,第一次食係新加坡,係魚肉釀油炸鬼﹗好好味﹗不過就好熱氣﹗﹗﹗


炒咗碟菜﹗

仲有薑蔥蠔,我唔食蠔...無食...



連炸子雞都好好味﹗

最後埋單一位 $360﹗

大家 like 咗我地個 Facebook Page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...