2015年2月16日 星期一

試用iN-BE+V 碳酸基礎產品


謝謝 she.com 的邀請,今次試用的是新品牌 iN-BE+V 碳酸基礎產品,包括 CARBO-CLEANING﹑CARBO-MIST和 CARBO-MOISTURE。

老實講,起初我不知道什麼是碳酸美容,所以
上網找找碳酸美容的資料,原來即是 CO2﹗哦﹗其實係日本已經流行了一段時間,比較多人知道的是 CO2 MASK,我自己都有用過,只是我不知道原來仲有 CLEANING﹑MIST和 MOISTURE的產品啫﹗哈哈...今次篇 BLOG 用了好多時間去寫,下次再有試用邀請,都不叫下巴輕輕了﹗

 碳酸即是CO2 (二氧化碳),點解 CO2可以用來美容呢?﹗原來當肌膚血管細胞遇到CO2,皮膚會有『缺氧』的情況,血液循環便會加快,希望『吸多些氧氣』,所以有助改善皮膚血液循環和加速新陳代謝!

三支iN-BE+V 碳酸基礎產品都是用上碳酸100%,濃度10,000ppm以上﹗

 
講完 CO2,再講下iN-BE+V高濃度碳酸美容液成分:
  • 鎖水保濕因子Lipidure - 可使水份聚集,防止水份蒸發,與玻尿酸相較更能提高角質層的含水量,其獨特的親水基與親油基,即使經水沖洗後,仍會留在於皮膚上,保護肌膚。
  • 淨白精華MELACLEAR 2 NP - 含角質分解酵素,將肌膚表面老化角質去除有效改善色素沉澱,以及去除老化肌膚。
  • Aqualance™水合保濕因子 - 能表現特殊調理機制,改善肌膚保水功能,讓肌膚變得「超水潤」。
  • 甘草根萃取液 - 擁有有效抑制斑點的生成的美白效能遠遠高於維生素C 270倍。
  • 胎盤素精華液 - 給肌膚光澤弾力。
  • 玻尿酸Na - 僅1gの含量中、有6頓的含水量擁有超保水的優點『玻尿酸Na』
  • 維他命C誘導体 - 高效能『維他命C誘導体』配合。

最後當然唔少得我的試用報告啦﹗

由洗面開始﹗先用CARBO-CLEANING﹗擠出來的時候是泡泡狀的,搽上面之後,泡泡會慢慢消失,變成 GEL狀。它是Water Base,可以直接卸妝,也可以卸眼唇,即使沒有化妝時亦可使用,即是早晚都可以用啦﹗

擠適量在手裡,塗抹全臉、眼周&鼻翼周圍適當按摩後用清水洗淨。

洗完面就可以直接用 CARBO-MIST啦﹗功效方面有保濕﹑舒緩肌膚﹑緊實肌膚有彈性﹑控油﹑細緻毛孔﹑淨白肌膚﹑使肌膚明亮有光澤﹗聽到都覺得好吸引,而且好岩我這類懶人使用﹗我一試就已經愛上咗佢,應該會買返支自用﹗我最近有好多粒粒,成額頭都是細粉刺,用咗都覺得暗瘡有好轉,最近都有做 laser,做完之後成晚不停噴下,可以舒緩肌膚﹗
 不過我實在太嚴重,相係有"執"過嘅...我怕嚇親人﹗
 

 洗顏後距離約20公分,適量的噴灑於肌膚,待幾秒後,再用手掌按壓全臉直至完全吸收。化妝前後使用﹑術後肌膚保養。
 

最後就用iN-BE+V高濃度碳酸美容液,佢是精華液、乳液、眼霜、安瓶&妝前打底五合一,非常方面﹗而且因為是 bubble狀,所以非常容易推外,每個位置都可以搽到﹗


另外,現在開始購買全套碳酸基礎商品(共4樣) $1,345,
就贈送旅行組合(2星期用量),即是等於我試用的組合﹗
cid:ii_i53nzy1c0_14b0192d1ec770bb


如果想知更多產品資料,可以去返佢地的 website 睇睇﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...