2015年3月27日 星期五

試做 Face College Cutera XEO 微秒激光療程



多謝 Face College 的試用邀請,寫咗咁多年 blog,美容護膚/ 化妝品的試用就寫得多,今次我都是第一次試做 laser treatment﹗今次 Face College 贊助我 4 laser treatment,試做之前更加特意安排一次由皮膚專科醫生講解的講座,地點仲竟然是高級餐廳 La Saison】﹗

其實之前都有好多不同的 facial 試用邀請,不過因為我好怕試新野,又唔知安唔安全,所以一直都未試用過任何 facial﹗直至今次因為知道 Face College 是有皮膚專科醫生駐場,而且是 beauty bloggers 之中非常有名,所以先安心試做﹗

La Saison 的環境好 cozy﹗

我平時唔飲酒,今次都試咗少少,就係咁細杯,好好飲﹗

starter: 
canapes & amuse bouche 

樣樣都好好味﹗


soup:
French onion soup with grilled comte cheese and onion sandwich

好濃郁的洋蔥湯﹗

main course:
pan seared scallops with eggplant caviar , girolle and veal jus
帶子好鮮甜,用茄子做配菜,好味﹗

dessert:
moelleux chocolat with vanilla ice cream
心太軟幾時都是女人的最愛﹗

hahahah...一邊食,一邊聽皮膚專科醫生講解不同的療程同功效﹗﹗

DINNER EVENT 完咗大約 2星期之後,就開始試做療程啦﹗由 1月頭開始做到依家,試做咗 3次,每隔 2 星期做 1次,不過因為中間新年,我隔多咗 2個星期先做,所以仲未做第 4次﹗

先參觀一下環境,Face College 以白色為主調,比人輕鬆簡潔的感覺。






做 treatment之前,美容師會先了解一下客人的皮膚,之後會再見醫生﹗

見完醫生,醫生覺得我比較適合做 【Cutera XEO 微秒激光療程】主要針對改善膚質,去印,我本來選了【Cutera Titan 3D 緊膚療程主要針對膠原再生和皮膚彈性不過我最近不知是賀爾蒙問題/ 壓力問題,成面都是暗瘡,所以醫生覺得針對去印的【Cutera XEO 微秒激光療程】比較適合,咁我當然聽醫生的建議啦﹗醫生仲叫我要戒口,唔可以食朱古力﹑甜食﹑奶類。oh...要我呢個甜人唔食甜...真是有難度﹗
講下我做的 【Cutera Titan 3D 緊膚療程】,我唔係 beauty blogger,自己又好少做 laser treatment,為免有錯,所以都是抄返 Face College 的介紹啦﹗
 Cutera XEO 微秒激光療程,主要針對改善膚質重現皮膚光澤  XEO 由美國製造榮獲美國食品及藥物管理局(FDA)認可。療程應用 Short Pulse 1064nm 波 長的激光深入真皮層刺激深層膠原蛋白增生改善幼紋、收細毛孔、嫩膚、去印、改善 初期疤痕。此外Short Pulse 1064nm 對於減淡微血管有幫助配合其他激光波長如Q- switche 1064nm效果更佳。 
就是呢部儀器啦﹗

房間都很寛敞﹗

第1次試做﹗

hehehhehe...見唔見到我個樣好緊張﹗因為我平時真是好少做醫學美容的 laser treatment﹗

美容師知道我第一次做Cutera XEO 微秒激光療程,比較緊張,都細心同我講究一下療程時的感覺,例如會有熱熱地的感覺,一般都係可以接受的程度,只是少數黑色素特別多/ 暗瘡的位置/ 額頭,可能會比較熱,因為深色比較吸熱﹗好在美容帥好細心,每去到比較熱的地方,佢之前都比個 "溫馨提示" 我,感覺放心好多﹗

完成 treatment之後,會有少少泛紅,不過好快就會散,我返到屋企都已經散咗,所以唔洗太擔心﹗美容師都有同我講,laser treatment 因為本身有熱力,二來都有清底層的作用,所以我額頭的粒粒,做完第 1-2 次的 treatment 時,可能會出多少少,都是正常。

第 2次療程﹗hehhehe...無咁緊張啦﹗

其實都見到上次 treatment 之後,無暗瘡/ 暗瘡印的皮膚白咗﹗上一次好紅的印,都退咗好多,不過我自己又繼續不停出新的,所以仍然有好多紅印﹗


今次做完 treatment 明顯地皮膚白晢咗﹗不過暗瘡印當然唔會即時消失啦﹗醫學美容的效果雖然神奇,但都唔會好似 "魔術" / "photoshop" 咁,一下就變走我的暗瘡印﹗

第 2日起身,未化妝前再影下相﹗啲紅印真是有明顯的改善﹗

*用了 iphone 前鏡影,所以會有少少分別﹗

第 3次療程﹗

雖然唔講得上完全好返晒,不過暗瘡都開始收歛咗﹗主要是因為我自己好多時都無戒口,又成日忍唔住手擠暗瘡﹗ 而且一開始美容師同醫生都有講過,額頭的暗粒係最難搞,應該做 medical peel 會比較有效,不過唔係我地今次試做的範圍﹗

哈﹗其實我仲想講...呢個 treatment 最見效得快的地方係 "修輪廓",做完第 1次,已經即時覺得皮膚 firm 咗﹗

Face College 各療程簡介 

1. Cutera XEO 微秒激光療程 Laser Genesis 改善膚質重現光澤 => 適合任何皮膚
XEO 由美國製造榮獲美國食品及藥物管理局(FDA)認可。療程應用 Short Pulse 1064nm 波 長的激光深入真皮層,能刺激深層膠原蛋白增生改善幼紋、收細毛孔、嫩膚、去印、改善 初期疤痕。此外,Short Pulse 1064nm 對於減淡微血管有幫助配合其他激光波長如Q- switche 1064nm效果更佳。 

2. Cutera Titan 3D 緊膚療程 膠原再生重拾彈性 => 適鬆散皮膚
XEO Titan 由美國製造榮獲美國食品及藥物管理局(FDA)認可為無創性緊膚醫學治療。療程 應用了 1100-1800nm 紅外線技術,將 1-3mm 深度的真皮層加熱促進膠原蛋白自我修復。 紅外線能加熱衰弱的蛋白質使其立即收縮變厚同時微創真皮層促使其在幾個月內大量的 製造新的膠原蛋白。療程有效改善細紋、肌膚粗糙及輕微鬆弛的老化現象。 

3. Excel V 藍寶石冷凍 KTP 激光 清除血管改善汗斑 => 適知因血管擴張而泛紅皮膚
Excel V 由美國製造榮獲美國食品及藥物管理局(FDA)認可是新一代針對血管和汗斑的醫學儀器。療程應用 Long Pulse 532nm 波長的激光血紅蛋白會選擇性地吸取激光產生的熱力 會令血管收窄。有效針對毛細管擴張、泛紅、表層色素及汗斑。 


Face College
地址香港中環雲咸街8號亞洲太平洋中心2503-06
電話: 2526-9983
Website
http://www.face-college.com
Facebook
https://www.facebook.com/FaceCollegeLaserCentre


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...