2015年3月30日 星期一

大吉Jam Charity Event


 好多謝太古集團 x 聖雅各福群會邀請我同大頭妹參加今次 『大吉 JAM』咁有意義的活動﹗一方面可以支持環保利用年桔做果jam,另一方面又可以幫助基層家庭﹗

原來今年是太古集團與聖雅各福群會眾膳坊食物銀行轄下的「樂購墟」連續第五年合辦「大吉JAM」活動,活動在太古集團義工的支持和太古集團旗下公司贊助下,利用從太古集團旗下商場及辦公樓回收得來的新春年桔製成果醬。部分大吉JAM將透過「樂購墟」捐贈予基層家庭,另有部分大吉JAM 於太古集團作內部義賣,所有收益亦將會撥捐「樂購墟」,支持其以低於市價出售食物及日用品予有需要人士的服務。

今日出席的仲有其他媽咪博客,包括「龍鳳媽媽」、「向GG出發」、「龍哈仔日記」,及「Dessert Devil & her Sweet Baby」,我地都分享下點樣用「大吉JAM」入饌及善用剩食,為小朋友製作精美又健康的便當。
  
國泰航空飲食服務(香港)有限公司中央廚房中餐製作廚師主管邱偉峰先生示範如何巧妙地運用「大吉JAM」配以經濟食材製作色、香、味俱全的「大吉JAM黃金腐皮卷」及「大吉JAM火鴨生菜包」

兩個接受「樂購墟」服務的家庭亦發揮助人自助的精神,參與製作「大吉JAM」,太古集團的義工一起為這項既有意義又環保的活動出一分力

出席 BLOGGER EVENT,最開心就是見到朋友仔﹗

一見面就攬到實,小朋友的世界真是好開心﹗

到我出場介紹自己的便當。


我用大吉 JAM 整咗【大吉雞】,即是好似西檸雞,我個人無咩創意,是傳統派﹗另一個餸是蠔油雜菌﹗


我試過就咁食啲大吉 JAM,味道唔錯架﹗



其實今次有段小插曲,話說我收到邀請之後,就是 facebook/ 電視見話其實年桔不太適合食用,正想打去問 PR的時候,PR已經主動聯絡我,比返 INFORMATION我﹗【為確保製作大吉JAM的年桔適宜食用,已採取措施確認年桔符合相關政府部門訂立的食物安全標準。所有用以製作大吉JAM的年桔會先以獲得國際認證的臭氧水進行淨化,以有效降解除害劑殘餘,之後年桔的樣本會送至政府認可的化驗所,按照食物安全中心「食物內除害殘餘規例」進行化驗,確保符合食用標準。另外,大吉JAM的製作將於聖雅各福群會總部食堂「雅膳坊」進行,該廚房為食物環境衞生署認可的食物製造廠。】


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗

1 則留言:

  1. 大家都應該會有D顧慮既,佢地既公關部點會唔做野吖。大集團,信心有保證。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...