2015年3月2日 星期一

試用: Just a Time 【水力活膚保濕面膜】及【花蜜庭園玫瑰護手霜】


多謝 Just a Time 的試用邀請﹗因為新年關係,都拖了好一陣子才出 blog,真是不好意思﹗
 今次試用的是Just a Time 新推出的 【水力活膚保濕面膜】及【花蜜庭園玫瑰護手霜】﹗其實我最近做梗 laser treatment,所以都好需要補水,今次試用的保濕 mask,真是岩晒我啦﹗

最近好多粒粒,唔比個試用前後素顏樣大家睇啦﹗就咁講下個用後感,佢係 aqua mask,用完水份方面真是唔錯,最近做 laser treatment,皮膚比較乾,我就隔 2日用,一連用了 3 片,感覺水份都 keep 到 2-3日,第 2日上妝會特別貼﹗

【水力活膚保濕面膜】$18/片。

先睇睇個剪裁,我覺得都好貼面,好 fit到我面形,大部份的位置都包得好好,只是鼻頭有少少短咗少少,不過都合理,有時太長又封實個鼻,所以我見通常 mask都是鼻位短多 (照計我唔會特別鼻長吖?﹗)。

面脥兩邊都包得好靚﹗

 再講下塊 mask 的 texture,佢係有少少似 "紗布" feel,所以敷上面之後都唔會走來走去,呢點好岩我﹗我用唔到個啲滑do do嘅,因為我通常敷 mask 之後都唔可以瞓底休息 relax下,我每日食完飯沖完涼最得閒的時間,都要同大頭妹溫習,得個個時間可以敷下 mask,所以可以 hold係塊面的 paper mask 就最岩我﹗

hahaha...沖完涼敷個mask...就要出去同囡溫習架啦﹗

【花蜜庭園玫瑰護手霜】$88/ 50g

呢支花蜜庭園玫瑰護手霜質地比較杰身,我都要用少少力先擠到少少出來﹗

效果就相當有驚喜﹗唔係 2張相拼埋都唔信有咁大差別﹗2張相真是一前一後用完即影,都是用 iphone 5影,無加工...啲細紋即時唔見晒﹗令我即刻再望下支 hand cream,其實佢英文是 Hand Essence,所以我估佢真是唔係 hand cream 咁簡單﹗

如果大家都對產品有興趣,可以去 Just A Time 的網址睇下架﹗佢地仲有 online shop架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...