2015年3月3日 星期二

情人節@Ocean Park


情人節一家去海洋公園,今年買咗年票,要多啲入場啦﹗

原來對住港島區的我地來講,去海洋公園真是方便好多,而且海洋公園的年票抵過迪士尼,就算是金卡都只是 $960/成人 ($480/小童),就已經可以全年無限次入場,所以上次阿旺先比我買﹗呵呵呵...諗的時候好理想,星期六日得閒就去海洋公園,如果平日請假/ 迪士尼銀卡的星期六日就去迪士尼。最後又睇下我去咗幾多次﹗前年買完迪士尼年票,只是去咗 3次﹗

阿旺話佢情人節要陪佢今世﹑前世﹑前前世情人喎...

都幾有新年氣氛﹗

大頭妹入到海洋公園玩呢啲?﹗仲要唔肯走﹗

之後...佢地竟然玩公園...其實...有時我都覺得...係唔係帶佢地去公園玩,佢地已經好開心呢?﹗去海洋公園/ 迪士尼會開心啲...只是我地父母的想法...

兩個囡的性格好唔同﹗

大頭妹小心翼翼咁依足指示爬﹗

小丸子...就一支箭衝上去﹗

之後玩彈床,話晒出去玩都要比錢架﹗上次去錦田玩,好似都 $20/ 20分鐘。大頭妹同小丸子中間個女仔不停打尖﹗打完大頭妹尖,又打小丸子尖﹗我見小丸子同佢 "理論" 咗一陣,大頭妹完全無反應...我睇咗一陣見佢地都唔大反應就算啦﹗本來想叫工作人員介入,但個心就好奇怪,個小朋友的父母係邊呢?﹗點解唔教佢排隊呢?

問咗大頭妹幾次都唔肯玩...反而小丸子自己行過...忽然話要玩,所以媽媽我就玩咗人生第一次的跳樓機﹗


玩到 3:00先食 LUNCH﹗

海洋公園的薯條幾好味﹗不過個意粉就...下次可以唔洗食﹗

最後去睇埋水族館就走了...

八卦睇下個情人節套餐...

大家 LIKE 咗我地個 PAGE未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

1 則留言:

  1. 貴咗唔少喎
    早兩年金卡唔駛$800
    當年成日去
    去到已經唔想再去
    哈哈

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...