2015年4月14日 星期二

一拖二迪士尼一日遊@20150407


2015年4月7日 (星期二)

話說成個復活節紅日假期,只得 4月7日是銀卡都入得場,一早就打算帶 2個囡入迪士尼,點知爸爸又一早約咗朋友行山,已經改咗幾次期,無得再改﹗咁我打算帶妹妹去迪士尼,佢就同大頭妹行山,又點知大頭妹同學仔忽然係 whatsapp group 約去迪士尼,就諗住交換啦﹗爸爸已經話唔知搞唔搞得掂小丸子,又又點知最後...小丸子睇完新聞,見有山火,死都話唔行山,話行山好危險﹗佢話佢要去海洋公園 (佢仲未識分海洋公園同迪士尼)﹗喊咗 15分鐘。咁好啦,最後決定帶埋小丸子去啦﹗最終造就我一拖二入迪士尼﹗我覺得自己真是挑戰自己的體能 + eq 的極限﹗哈哈﹗好彩最後順利過關﹗

2隻小鬼知有得入迪士尼,一早就叫我起身 (如果返學都有咁合作就好),我地早咗入場,就行下 SHOPS 先啦﹗
FROZEN...真係紅足一年有多﹗今次入場仲見到有新的夏季裙,真是不得了﹗又要跌銀包了﹗

抵大頭姨姨咁惜你,見到 DONALD DUCK 電話套話要買比姨姨﹗

之後見到有樂隊,佢地會表演 "LET IT GO" 架﹗

今日約咗同學仔,我地早咗入場,就排隊玩機動先﹗

天文台本身話打風,又話會落雨,點知曬到暈,即時買 2頂帽比 2個囡,不過本身都想買 DISNEYLAND 個頂 UV 太陽帽,$148 好抵,平過 SUNNA﹗

即是大頭妹呢頂,不過今日得紅色,無粉紅色﹗

有公主病的小丸子就揀咗 SOFIA THE FIRST﹗

百厭丸...排隊都爬來爬去﹗

HEHEHE...玩第一個 GAME啦﹗

幾開心﹗

之後匯合同學仔去玩小小世界﹗



係火箭餐廳門口玩水﹗

食 LUNCH 的時候發生一段小插曲一定要記低佢,話說我地一齊入餐廳等位,小丸子行埋去一個哥哥的身邊...二話不說就伸手去攞人地的...薯條食﹗﹗﹗我大叫一聲 "妹妹,NO",其他人又一齊笑......最後面皮薄的小丸子就喊啦﹗不過佢真是好可愛,最後哥哥見佢喊都請佢食薯條,不過佢就唔睬人...HEHEHEH...所以阿旺成日話,小丸子大個一定要比多啲零用錢佢...唔係佢去執人薯條食...點知唔洗大個...3歲未夠就去執薯條﹗﹗﹗

食食下見到巴斯光年,即刻衝出去影相﹗﹗﹗


之後時間差不多就去等睇巡遊﹗

唉...真是衰女包...成日都搶家姐啲野﹗

巡遊開始啦﹗



睇完巡遊再玩咖啡杯﹗




依家同 FROZEN 的 ANNA 同 ELSA 影相要一早攞飛架﹗好似 10:30就差不多派晒架啦﹗我地無影啦﹗

CINIDERELLA 的玻璃鞋﹗

依家有 FROZEN TEA SET,$898/ 一大一小,仲有得整相架,不過唔知包唔包埋隻公仔呢?﹗

之後去睇 4D電影,本來睇完就走,不過唔記得同小丸子講,佢唔肯走,唯有玩多一個GAME﹗

去咗坐船,我都係第一次玩﹗

走啦﹗大頭妹話個車站好靚,要影下﹗

一上車小丸子就瞓咗啦﹗

最後非常順利,由早上 10:00出門,玩到 7:30 返到屋企,玩咗足足 9個半鐘﹗真是自己都要讚下自己,不過都要多得同行同學仔的爸爸媽媽照顧﹗同埋有個咁乖的大頭妹,全程都無扭計﹗之前阿旺話想試下一個帶兩個囡入迪士尼,我講笑話一個帶 4個大頭妹入迪士尼都唔會有問題,但佢一個帶一個小丸子入場都未必搞得掂 (講笑啫...一個帶一個無可能唔得),hehehe...今日証明咗一拖二去迪士尼是 ok 嘅﹗

大家 like咗我地的 facebook page 未呀?未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...