2015年4月29日 星期三

小丸子第2、3﹑4﹑5堂溜冰堂

眨下眼小丸子就已經上咗 5堂溜冰啦﹗已經上完第 1 ROUND 的 5堂啦﹗其實真是估唔到,原來小朋友學溜冰又真是幾快﹗咁又係我想當年小六去學溜冰,應該1-2堂就學識,之後係學後溜,唔同的步法,不過依家已經唔記得晒,唔係就唔洗帶小丸子去上堂啦﹗

上完第 4堂的時候,教練都有問下我地仲學唔學,其實上完 5堂,真是連 3歲的小朋友都可以自己溜到幾步,教練就 RECOMMENDED 我地上多 2 期,即是 10堂,小朋友就應該可以自己溜架啦﹗同埋都要練習下﹗教練建議我地上堂前半小時比小朋友練習,咁上堂的時候就已經 WARM UP咗,一上堂就 "醒目" 啲,習慣咗係冰面行﹗所以我地由第 6堂開始,就會早少少入去練,HEHEHEH...到時再講下有冇 IMPROVEMENT先﹗

睇下佢幾開心?﹗


第 3堂﹗原來已經可以自己溜一小段﹗


第 4堂...睇下小丸子幾百厭...拎起張櫈嚟行﹗

上第 5堂之前,係屋企發生意外,小丸子著完襪,係屋企跑,成個撻低咗 (對襪無防跣),之後上溜冰,佢非常小心,好似食咗幾啖豬油膏咁﹗唉...又要由頭嚟過,希望過多 2堂就無事啦﹗快啲回復正常啦﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...