2015年4月28日 星期二

BBQ + 打保齡@兒童節


2015年4月4日 (星期六)

兒童節約咗【國皇】同 【80後媽咪】一家 BBQ﹗HEHEHE...真是要多謝 MANDY 同 VINCENT 的安排,由 BOOK 地方到食物,都安排好晒﹗真是辛苦晒﹗

其實真是好開心寫 BLOG寫到識到好朋友,仲唔只自己識到朋友,連自己的小朋友都識到朋友﹗大頭妹同小丸子都好鍾意同 MANCENT﹑朗朗﹑魚仔﹑MARCUS 玩﹗自從今次 BBQ完仲更加鍾意,成日星期六﹑日一起身就問我係唔係約咗 MANCENT 同 魚魚,有時仲老屈我話我同佢地講約咗﹗我唯有同佢地講,你地女仔嚟架,唔可以咁無 "矜持" 架﹗雖然我估佢地都唔知我講咩﹗

講返個日BBQ﹗因為阿旺要拜山,我同大頭妹小丸子就先行出發﹗之前話復活節期間會落雨,好彩之後假期都無落雨,日日都可以出街玩﹗



小朋友先開餐啦﹗

小丸子自己食﹗

大頭妹...唔想食...佢淨係想玩﹗BTW...佢個白兔頭係話要紮比朗朗同 MANCENT 睇﹗依家啲女仔真係好識貪靚﹗

小丸子自己坐上韆鞦問有大人想推佢...佢都傻嘅...我同佢講,你等爸爸啦﹗

BBQ完就打保齡﹗

大頭妹同小丸子都好開心﹗佢地都係第一次打真的保齡﹗

小丸子...真是寧捨 "港女"﹗

大頭妹又成日擺埋啲唔知咩奇怪 POST...




過咗一個好開心的兒童節﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...