2015年4月1日 星期三

小丸子第一堂溜冰堂

唔知大家仲記唔記得上次我同大頭妹去溜冰,小丸子無份,佢見到我地係溜冰場行出嚟個刻,喊得好淒涼﹗之後每次經過冰場,佢就話想溜冰,但之前問咗,要 3歲先可以開始學,直到先一排,幼稚園媽媽的 WHATSAPP GROUP有媽媽問起有冇興趣自己組班,我當然即刻幫小丸子報名啦﹗﹗﹗其實本來都想暑假比佢地學,打算 12月去韓國滑雪之前比佢地上下溜冰堂,HEHEHE...不過依家已經改咗暑假去日本東京啦﹗

我發現小朋友真是好好記性,所以真是千祈唔好呃佢地﹗我帶小丸子去上堂之前同佢講要自己入去,佢問我媽媽可唔可以入,我話媽媽唔入得架,係你上堂嘛,你返學我都唔可以入課室架,之後佢即刻話點解上次家姐上堂,我又陪家姐入﹗嘩﹗個小氣鬼仲記住我地無預佢﹗

睇佢個樣幾得戚﹗

小丸子真是大膽過大頭妹好多,一開始係地上的時候已經夠膽自己行﹗

準備入場啦﹗老師會用櫈仔推佢地入去上堂的範圍﹗

即係咁樣﹗

比佢發現咗家姐﹗

可能因為是 4個同學一齊上啦﹗見佢地 4個都好乖,無扭計,又無驚﹗
 

第一堂嚟講,佢地 4個的表現都好好呀﹗

起初會叫佢地推下櫈,行出去攞膠圈,有時是自己一個,有時4個一齊出去,玩咗幾次之後,老師問佢地自己出去好唔好,咁佢地就係老師幫助之下,自己溜出去,原來第一堂就已經可以自己試溜﹗


一堂 30分鐘,好快就落堂啦﹗

上完堂去 APITA FOOD COURT...又是食 FOOD COURT...又是食烏東,唔知係唔係上完堂特別肚餓,小丸子一口氣食咗 3碗仔...最後食咗 4碗﹗

大頭妹知我話佢即刻抱住爸爸﹗小丸子食完 3碗,佢仲係食梗第 1碗,仲要好似未郁過咁﹗

大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...