2015年4月27日 星期一

靚媽週記:又是新鞋子

好一陣了無寫靚媽週記,因為之前唔知係唔係用錯護膚品/ 壓力/ 賀爾蒙,出到成面暗瘡,都唔想影相,依家終於都好返好多,真是開心返晒﹗﹗﹗

最近襯 i.t. 減價,買 4件 7折,即刻去買之前睇中個對鞋,咁 4件先 7折嘛,所以又買咗 1件衫﹑1條褲,同多 1對鞋囉﹗我已經好有節制,但亦都已經後悔中,點解買咁少﹗一日都是大頭姨姨,不停同我講 "你 7月去日本先買啦﹗",但 7月是 3個月後喎﹗﹗﹗點等呀?﹗

 好啦﹗去相﹗﹗﹗

第一對是今年大熱銀色鞋﹗原價 $899,7折後 $630﹗同我平時買開 JELLY BEANS 的價位差不多﹗

真是好靚呢﹗我著鞋好粗,所以唔可以買太貴的,通常 1季就比我 KO,我真是要小心著呢對鞋先得,銀色一花...就唔靚架啦﹗貪靚丸一見到,就雙眼發光,話要試著﹗我同佢講,你唔洗試,你一定唔岩著﹗

之後呢對黑色,一樣 $899,7折後 $630,是我以前最愛的 3寸高跟鞋﹗著上腳真是好靚,其實仲靚過銀色個對,又幾舒服 (不過未著過出街,呢刻話佢舒服都是言之過早﹗),主要是我要買夠 4件,所以就買咗啦﹗

尖頭加3寸幼踭,真是"無得輸"﹗

之後到衫褲啦﹗

我就是買咗呢 SET﹗件衫好似 $429,7折後 $300,條褲就 $399,7折後 $280,我覺得都OK抵吖﹗我鍾意件衫是衛衣料,"襟" 著啲﹗

另外無買嘅就是呢件白色 TOP,都是衛衣料,不過因為呢件有分 SIZE,我試咗 DISPLAY 個件 S SIZE,我覺得有少少緊,而且佢長袖,我覺得夏天一定著唔到,所以就算鍾意呢件多啲都無買到,希望去到日本真是會見到佢啦﹗﹗﹗如果 DISPLAY 個件是 M SIZE,我就可能買埋佢架啦﹗其實...依家都仲是好後悔...嗚嗚嗚...

好啦﹗買完 4樣野,我破產啦﹗收工﹗


大家 LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...