2015年4月24日 星期五

試飲白蘭氏® 當歸雞精

 

多謝 she.com 的邀請﹗今次試用的產品是白蘭氏® 當歸雞精 (產品由百蘭氏提供)﹗

其實講起雞精,會令我諗起我嫲嫲,以前嫲嫲好鍾意買雞精比我飲,話我成日面青青,另外次次考試嫲嫲都會整熱雞精比我飲﹗我上一次飲白蘭氏雞精已經是生完小丸子之後﹗當時好似未有當歸雞精,我記得我是飲 "原味" 的﹗原來依家已經出咗好多唔同的雞精,有當歸雞精﹑CS4蟲草雞精,仲有學進雞精﹗

起初收到白蘭氏® 當歸雞精,仲好怕會好勁當歸味,飲落都 OK 易入口 (我本身好怕當歸味),都是雞精味為主,但就有少少甘甘地。睇返成份,原來都唔只當歸,仲有好多其他藥材配合:雞精、當歸、熟地黃、黨參、山藥、茯苓、川芎、甘草。仲不含脂肪、膽固醇、人造色素及防腐劑,成份天然, 更易吸收。 


 原來白蘭氏® 當歸雞精,係同中醫合作硏製,配方是根據傳統八珍湯改良而成,專為女性調理身子。有補血活血﹑舒緩眩暈氣虛﹑令面色紅潤的功效但是經期,同懷孕期間就唔可以飲架﹗ 


白蘭氏® 當歸雞精1盒有6支 ($99),建議飲用方法是: 連續兩星期,每天早上及晚上各飲一樽。之後每星期飲用兩次,每次一樽,空腹飲用效果更佳。

又是師奶計數時間,即是一次過買 5盒,都唔洗 $500,飲到 1個月 (扣返經期唔飲得)。依家好似仲有買 4盒送【葡萄籽添加硒】,可以幫助肌膚抵抗紫外線侵害﹗之後就是 1盒 $99,飲到一個月 (一星期 2支,又是扣返經期唔飲得)﹗咁如果是夾到個人體質,就好過去睇中醫調理,我上年睇咗成萬蚊中醫,但唔飲中藥之後,一陣又打回原形﹗(我明...始終都要做運動配合﹗)


 
白蘭氏雞精好方便,一開就飲得,我自己鍾意凍飲,會易入口啲﹗老人家就一家話要加熱飲,以前嫲嫲都是加熱比我飲,不過應該都是加熱飲好啲嘅,中醫成日都叫人唔好飲凍野架啦﹗但如果加熱,千祈唔好直接將鷄精原樽直接放入微波爐呀﹗

如果想知更多產品資料,可以去白蘭氏網頁睇下: 

 呢期仲有14天好氣色挑戰】: https://apps.facebook.com/brandssp/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...