2015年4月8日 星期三

大頭小丸 FASHION SHOW


話說 GAP 間中都會做買 8件 65折,仲要減價貨品都同樣有 65折,一定是全年最大 DISCOUNT 嚟架啦,所以每次做呢個 PROMOTION,我都一定會入定啲貨『看門口』﹗雖然阿旺話個門口其實已經比我買到塞到入唔到...我相信我工人姐姐一定同意...其實我已經唔 KEEP舊衫,一唔岩著就送比人,不過屋企空間有限,HAHAHA...希望夏天衫細件啲,到時情況會改善啦﹗

入正題...見 GAP 減價,我即刻去入咗貨,不過出 BLOG之日,應該減價已經完咗﹗今次買咗 3條褲比大頭妹,仲有 1件外套﹑2條裙﹑1件 TEE﹑1件長線衫比小丸子﹗TOTAL 8件都唔洗 $700,真是好抵﹗

買比小丸子 2條裙都是普通 ONE PIECE,方便平時落街著﹗呢件灰色淨色 ONE PIECE,特價 $98,再 65折,即是 $64 咋﹗

件 TEE 其實是比小丸子的,是 4T, 所以 2個都岩著﹗件 TEE 是平時最 COMMON $78個啲,折完 $51...平過街邊貨啦﹗但質地一定好過街邊貨﹗其實我覺得 GAP 的質地都會好過 UNIQLO 少少﹗不過 UNIQLO 就多款﹗

買咁多件之中,最滿意是大頭妹條牛仔褲,佢一見牛仔褲...就已經唔鐘意,佢著開 LEGGINGS,之前買開 UNIQLO的牛仔 LEGGINGS,但佢大個囡啦,依家著 SIZE 100會吊腳,所以要買過啲新褲比佢﹗呢條牛仔褲著得大頭妹好型囡﹗後悔買得 1條﹗

另外 2條都是 LEGGINGS 啦﹗第一次是 KIDS 部買衫比大頭妹,我個囡...真是大個囡了﹗

好鍾意隻白兔仔,買定...下年著...特價$199,再 65折,折完 130咋﹗100% COTTON,質地幾滑手架﹗

GAP HOODIE 又是 $199 再 65折,折完 $130﹗買比小丸子返學著﹗

呢條同小丸子著個條淨灰色應該一樣款,不過唔同布,呢條貴少少,不過都是 $119,65折完就 $78﹗抵啦﹗


話明是 FASHION SHOW...都要化個靚妝嘛...

小丸子真是勁貪靚,最近我轉用粉盒,之前都是用濕粉,佢見到個盒即刻 2眼發光,話要用﹗

哈哈...不過我好衰...我又整鬼佢,我專登係佢面前唔開個內蓋來用...係個蓋上面點點下,再搽上面,小丸子又照跟,仲好開心﹗不過好快比大頭妹發現咗,仲教妹妹開蓋﹗我叫佢唔好搞我盒粉底...佢仲話『媽咪,呢盒係 bb cushion 嚟架﹗』,依家啲細路...真係無得呃...

幾認真﹗

仲搽比爸爸睇﹗ 

仲有片架﹗成日吹水...仲話老師叫佢搽多啲...都唔知我係唔係聽錯...


大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...