2015年4月20日 星期一

Mango Tree@20150330

2015年 3月30日 (星期一)

呀﹗真是估唔到 3月去了 2次 MANGO TREE,第 1次是因為大頭姨姨玩 FACEBOOK GAME中獎,今次就是大學同學 AMY 生日,佢話想食泰國/ 韓國菜,最後佢揀咗 MANGO TREE﹗

今次人多啲可以試多幾樣,不過我生咗粒超級無敵大痱滋,其實都唔係好食到野﹗今次點了: 冬陰公﹑炸蝦餅﹑燒豬頸肉﹑串燒﹑菠蘿炒飯﹑蒜蓉生菜?﹗﹑芒果糯米飯﹑西米糕。

冬陰公...我隻蝦...係霉嘅...我生痱滋食蝦已經好高難度,點知係霉嘅...不過我相信係個別情況,我見我啲同學仔都食晒啲蝦。

炸蝦餅好好味,好味到 encore 咗一轉。

燒豬頸肉都好好味﹗

沙嗲串燒都好好味﹗

菠蘿炒飯一向都是泰國菜中我的最愛﹗

其實我食完都唔知係咩菜...因為朋友明明叫芥蘭,但呢碟點都唔似芥蘭﹗唔係生菜咩?﹗

芒果糯米飯...唔知點解...好似比上一次大碟﹗

西米糕好味,不過呢 4粒要 $78...有少少貴﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...