2015年4月10日 星期五

PANDORA STACK YOUR STYLE  


今日好開心得到 PANDORA的邀請出席佢地 2015春夏季新品發報會,地點是中環的一間 NAIL SALON,配合返今次 PANDORA 主打的戒指系列﹗最最最開心是有得試戴最新的 PANDORA 戒指系列之餘,仲可以做埋 HAND MASSAGE 同 MANICURE,真是好貼心的安排呢﹗

唔知大家有冇戴開 PANDORA的戒指,其實 PANDORA主張 STACK YOUR STYLE﹗我自己就好鍾意呢個概念,人人都可以自己做設計師,配襯出唔同的 STYLE﹗HAHAHHA...前提當然是要有好多隻戒指啦﹗不過其實 PANDORA 戒指唔貴架,大約都是三百幾至一千多,唔好成日比個啲咩 "港女新聞" 誤導咗﹗ 我暫時就只有一隻,就是阿旺上年送比我的結婚週年禮物﹗

活動一開始就有時尚達人 ZOE CHAN 介紹 PANDORA 新春夏系列的 STYLING 小貼士﹗

仲講下今年春夏的服飾潮流,同飾物的配搭﹗

之後有 Kayla Wong 介紹飾物的配襯心得﹗

之後當然要睇下 PANDORA 2015春夏季的新品啦﹗

PANDORA 今個春季系列主題是【花與蝶】,形造春天的輕鬆浪漫感覺﹗玫瑰花吊咀是今年母親節的 SPECIAL 呢?﹗

STACK YOUR STYLE,其實可以是一隻手指戴 2-3隻戒指,又可以是幾隻手指一齊戴﹗睇韓劇啲韓星就好經常一隻手戴 10隻8隻戒指﹗

今季主打是戒指系列﹗

終於到試戴環節﹗

其實我好鍾意公主款的戒指,PANDORA 都有幾多選擇﹗另外誇張的設計都是我杯茶﹗

先試試公主款先﹗

是不是很 ELEGANT 呢?﹗下面個隻圈圈石戒指,是我的下一個目標﹗

HEHEHE...到我享用 NAIL 服務啦﹗

其實我平時都好少做 HAND MASSAGE,通常都是做 BODY MASSAGE,我地長期打電腦的,做 HAND MASSAGE都幾舒服﹗


做完 HAND MASSAGE 又週圍行下﹗
有 REFRESHMENT呢﹗



我今次都是第一次飲 DETOX WATER﹗

之後又去試戴春季新款﹗以下都是我心水推介﹗

我好鍾意呢隻玫瑰花戒指﹗夠晒搶眼,又不失 ELEGANT﹗

仲有呢隻蝴蝶,是 2隻 "半邊蝴蝶" 拼埋﹗當然單獨戴都可以啦﹗

我呢度是有 3隻戒指拼埋架﹗可以鍾意自己點襯都得﹗

HAHAH...我見到我自己隻戒指﹗

我比呢張相阿旺睇,問佢: 係唔係好靚呢?﹗
旺: 我老婆幾時都咁靚架啦﹗
我: 我話隻戒指呀?﹗



如果想睇多啲 PANDORA SS2015系列,可以去 PANDORA 的官網看看: http://www.pandora.net/zh-hk/explore/collections/spring2015


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...