2015年5月18日 星期一

我的母親節2015


今年是我以媽媽身份過的第 6次母親節啦﹗因為大頭妹當年係母親節前一日出世,所以雖然佢只有 5歲,但我就過了 6個母親節 (嘩哈哈...年年都講一次,真是長氣)﹗﹗﹗最難忘的,始終是第1個母親節,岩岩生完大頭妹,仲係醫院,自己一個手忙腳亂自己照顧大頭妹﹗哈哈﹗不過是一個好好的經歷﹗﹗(舊 BLOG 重溫:我的4日3夜生產旅程 下: 學做媽媽)

今年我地又好無新意,訂了太古 EAST HOTEL 的 FEAST﹗大前年的母親節都是去 FEAST﹗因為近屋企,媽咪又鍾意食 BUFFET,價錢同食物質素都OK。佢其實是 SEMI BUFFET,有一個主菜 (5選1),頭盤同甜品就是 BUFFET﹗母親節就 $495/位 (另加一),分 2個時段,5:30 - 8:00,同 8:30 - 11:00,平時價錢會平少少,同埋無分時段,所以平時其實都好抵食﹗最最最重要是佢 5歲以下都是免費的,好多其他酒店都是 3歲以下才免費的﹗

先睇睇 menu﹗今日有 5個主菜可以選擇﹗


我同大頭姨姨都揀牛扒,媽咪﹑奶奶同阿旺都揀龍蝦﹗

其實 FEAST 的食物選擇唔算多,熟於貴精不貴多啦﹗海鮮類的選擇都算豐富,有小龍蝦﹑蟹腳﹑蝦﹑青口﹑仲有蠔﹗不過就無魚生,熱食就更加少,因為本身是 SEMI BUFFET嘛﹗

 

今日的湯是南瓜湯,非常有水準﹗

呢碟是媽咪的﹗

我的第一碟﹗

我的第 2碟﹗

之後就上主菜啦﹗

阿旺話龍蝦用咗佢唔食得嘅香草...佢食見即時頭痛﹗﹗﹗(大家知唔知龍蝦上面係咩香草呢?﹗佢次次食完都頭痛架﹗以前食印度野又係會咁﹗)

哈哈...我同大頭姨姨點的牛扒好好味﹗

 

我因為飲咗 3碗南瓜湯,食唔落甜品,飲返杯熱檸茶,費事叫凍檸茶,小丸子又話要飲﹗

今日全場媽媽都可以自己揀花架﹗當然爸爸/老公/ 囝囝/ 囡囡揀完送比媽媽都可以啦﹗

不過因為我食完先出去影,已經得返好少花﹗


2個囡...其實都唔知咩係母親節﹗


最後開心合照﹗



HAHAH...因為屋企無花樽,繼上年生日用 "薑醋樽" 插花,今次用小丸子的奶粉罐,搞到佢差啲飲咗插花水 (真是未見過人好似佢咁為食)﹗﹗﹗

(OPENRICE 個價是舊價來的,今年加咗價未 UPDATE)

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...