2015年5月11日 星期一

小丸子第6﹑7堂溜冰堂


話說因為小丸子已經學咗 5堂溜冰,教練話可以開始自己練習啦﹗大頭妹終於都有得一齊落場啦﹗佢恨咗佢耐啦﹗之前堂堂都問我佢幾時先有得玩,好彩大頭妹好乖,真是次次跟我地去上堂,次次都無得入,佢都唔會扭計﹗如果是小丸子,真是反面都似﹗﹗﹗

大頭妹好開心﹗終於有得溜啦﹗其實佢都上過 2堂, 1次是 MEGA BOX,1次是太古城中心,所以佢都唔係完全無經驗嘅﹗(嘩﹗佢 2個對腳...真是好強烈的對比﹗阿妹足足是家姐的一倍...)

玩咗 1次,當然未識溜啦﹗不過原來小朋友學野真係好快,其實都可以溜到幾下﹗

HHEHEHE...有個剛剛認識的小朋友教我地溜冰﹗

第 7堂﹗之前爸爸明明話一齊溜,結果人影都唔見﹗噢﹗今次真是叫講返句 "連狼的影子都不見唸?" (狼來了故事的對白),好彩有奶奶同大頭姨姨幫手,所以今次都可以帶大頭妹入場溜冰﹗

大 2年就是大 2年,今次大頭妹自己溜到一個圈啦﹗當然是龜速啦﹗不過我已經覺得佢好叻囡﹗

哈哈...好彩自己細個有學過溜冰,依家可以教下大頭妹,以後星期四又可以多一個節目啦﹗

大家 like 咗我地的 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...