2015年5月12日 星期二

快樂星期三

2015年5月6日 (星期三)

今日爸爸做運動,唔返屋企食,我地就同埋工人姐姐一齊出街食,順便買埋星期五大頭妹學校生日會要預備的食物。一早就已經叫大頭妹自己揀,佢話想整啫喱糖同菠蘿腸仔,依家 5歲,大個囡,開始有自己的主見同 idea。另外仲要帶工人姐姐去新的琴行,媽媽我等大頭妹 5歲好耐,一到 5歲就報名學琴 (報名個刻其實未 5歲,上第一堂就 5歲啦﹗)﹗後來發現都唔一定要 5歲先上得﹗

大頭妹的功課開始上軌道,依家每日返屋企對一對簽個名就可以,有時可能有幾個字唔靚就擦完再寫,不過每次我都只會揀最唔靚的 2個擦,擦得多都會影響小朋友自信同心情﹗

英文功課要畫埋畫,都幾得意,我依家先知原來大頭妹都識畫幾多野﹗有一次寫 fireman,佢真是畫一個消防員救火,有晒消防員﹑消防車﹑大廈﹑火﹑同水﹗

同佢講要出街玩,可唔可以做 3頁數學 (我extra 加的功課,因為最後因 budget 加 時間問題,無上公文數,我買咗數本數學練習比佢做。佢同我講,只是做咗一頁,原來後面係 "直式",我未教佢,所以佢唔識做,不過佢好乖,第 2日返學前叫我教佢做,等佢放學可以自己做。其實佢都估點到,自己問我係唔係咁做,之後又問我可唔可做一頁唔做 3頁﹗hehehe...開始識"講價"﹗

對完功課就出去晚餐啦﹗工人姐姐竟然揀翔龍,hahah...翔龍豬肉多喎﹗

呢個小丸子...一邊飲水一邊玩水,玩到成面濕晒﹗其實...我都唔知佢似邊個,爸爸話佢細個好蠢,我細個就好乖...點解生咗個咁鬼馬百厭的小朋友﹗

個燉湯係今期 speical $18...好抵,仲好好飲,唔知有冇味精?﹗

工人姐姐的牛肉麵...原來上次食過,佢記得呢度有牛肉麵食﹗我地的炒飯唔記得影,3個人都食唔晒...其實係就大頭妹食炒飯,我同小丸子都鍾意食上海粗炒,下次都係叫粗炒,大頭妹係唔係都係食少少。

食完野之後去 "夢之島",再去柏斯,再去 super,返屋企再整啫喱糖,真是超充實的一晚﹗﹗﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...