2015年5月25日 星期一

大頭妹生曰晚飯

 2015年 5月8日 (星期五)

大頭妹生日正日,阿旺好似唔記得咗,約咗朋友 "拍野",佢朋友被邀請做電視台訪問,叫埋阿旺一齊拍,約上老爺家拍,所以本來順便返去同老爺奶奶食飯慶祝大頭妹生日,加提早慶祝母親節,點知老爺臨時有事返咗大陸,大廚走咗,我地就出街食,又好好彩老爺趕得切回來晚飯,忽然又齊人啦﹗真是開心﹗

最近淘大開咗好多新餐廳,今次我地去 "客家好棧",母親節有啲套餐加咗少少價,不過唔想諗,都是叫套餐啦﹗呢個 6人套餐好似都是 $8xx,仲唔洗加一同茶錢,仲有啤酒 x1,同汽水 x3﹗










燒鵝係另點的,好似around $200半隻,好好味﹗

東海堂的生日蛋糕係大頭妹自己揀的,本身返學開 party個個都係買呢個,不過母親節時,東海堂唔提供 "寫字" 服務,阿旺其實已經訂咗,不過我要佢去退返錢﹗hahhah...做我老公真係唔容易,少啲 EQ 都唔得。

大頭妹生日快樂﹗祝你健健康康﹑開開心心﹑聽教聽話,學業進步,小一入到第一志願...HAHHA...呢個是媽媽的願望﹗


講真...呢個蛋糕好味過美心個個好多,不過唔寫得字的生日蛋糕...真係唔係生日蛋糕...最少係我的角度係咁﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...