2015年5月26日 星期二

一拖二挑戰海洋公園


2015年 5月 16日 (星期六)

今日約咗國皇一家去海洋公園,點知咁岩阿旺又要返工,得返我一拖二,不過因為大家時間好難夾,所以都唔等阿旺了﹗多啲小朋友,玩得開心啲嘛﹗大頭妹同小丸子都好鍾意 Mancent,依家仲開始爭男仔,真是 "無眼睇"﹗

大頭妹星期六一早去返 PHONICS,11:00放學,我帶埋小丸子去北角接佢,就坐巴士去海洋公園啦﹗去到海洋公會,國皇一家已經係兒童王國玩梗啦﹗

今次第一站去睇海獅,之後就去睇樹熊啦﹗不過真個隻瞓咗,同工作人員隻毛公仔樹熊玩咗一陣﹗

之後就去食 LUNCH啦﹗我地一家成日都唔食正餐,所以同會食正餐的朋友出街真是好,2個囡起碼有正餐食,如果得我帶佢地 2個,我會去食薯條﹗海洋公園有樣野好過迪士尼,就是餐廳好易搵位,唔知係唔係因為佢近香港仔/ 銅鑼灣,餐廳真係唔多人﹗

一個冬瓜粒湯飯,加一杯細 HAGGEN DAZS, $128,樂園價錢,差不多啦 (我會金卡就有 85折)﹗都幾好味﹗而且份量幾大,我地 3個 SHARE 都食唔晒,大頭妹食咗 1碗仔,小丸子食咗碗半,我就包底,但仲有淨﹗

另外叫咗叉燒包 $38比大頭妹,佢自己食咗 2個,都OK啦...另一個...無人食...

食完再食雪糕﹗小丸子食咗 MANDY姨姨個杯,之後食咗幾啖就比咗我,大頭妹又係...食咗一半...又比咗我,最近 2個囡都係咁,去 MC DONALD係咁,去阿波羅係咁,我就快變肥婆了﹗


之後去睇【天上王者】﹗我地第一次睇咋﹗原來幾好睇,講有個人去森林斬樹,破壞大自然,令到雀仔無地方住,睇到大頭妹眼濕濕,話點解佢要咁做﹗小朋友真係好可愛﹗

原來之後仲有得同鸚鵡影相,小丸子好驚,但仲依起牙笑﹗

好搞笑...之後開始 "縮",我見發現佢驚﹗問佢影唔影,又話影﹗

大頭妹話有咩好驚呀﹗雀仔之嘛﹗


見家姐影,佢又話影啦﹗


阿囡呀...人地影全家幅...你又行埋去做咩呢?﹗HEHHEHE...一日未入門...都唔可以咁心急架喎﹗

之後去兒童王國玩,玩咗一陣就開始落雨了,最後 3:00幾就走﹗點知的士好多人,排咗一陣都係坐巴士,再轉 720...要 6:30先返到太古...真係身個人散晒﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗



1 則留言:

  1. 呢句好攪笑"一日未入門...都唔可以咁心急架喎﹗??"

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...