2015年5月19日 星期二

參觀麥當勞叔叔之家

 

2015年5月12日 (星期二)

上星期帶小丸子參觀麥當勞叔叔之家麥當勞叔叔之家,其實本來是帶大頭妹去的,不過大頭妹有少少流鼻水,麥當勞叔叔之家住的都有治療中的小朋友,身體比較弱,所以就唔可以帶大頭妹去,大頭妹都好失望,佢仲記得我地上年暑假幫麥當勞叔叔之家賣獎劵,佢每次經過太古的麥當勞都問我,幾時再幫小朋友賣獎劵﹗(舊文重溫: http://athena-joe.blogspot.hk/2014/09/blog-post_18.html)

麥當勞叔叔之家就是沙田威爾斯親王醫院附近,大約 10分鐘路程,聽職員講原來因為威爾斯有兒童癌症科,所以全港大約 4成兒童癌症病人都是威爾斯接受治療﹗由於小朋友來自不同地區,為免小朋友同家人舟車勞頓,所以就有麥當勞叔叔之家的出現,現時提供 23間房間,比 23個 3-4人家庭使用﹗

今次的參觀其實是一個 bloggers section,平時要 2年先開放一次,因為始終是治療中的小朋友住的地方,樣樣事情都要好小心﹗另外其實是有個記者招待會,不過因為我遲到,所以 miss 咗﹗佢地嚟梗 6﹑7月都有活動,當日就有胡杏兒﹑張敬軒﹑MR.﹑KILLER SOUP...好似是 7月會有 CONCERT,同義工招募的活動﹗(我係度都想同當日出席的 bloggers 講聲唔好意思,當時我遲到,要大家等我,先開始個 TOUR,真是唔好意思﹗我抱住小丸子唔識路,行咗 20分鐘得返半條人命,當時都唔記得講聲唔好意思﹗﹗﹗)

首先參觀 1/F 的 COMMON AREA,有一個小朋友玩的地方﹗

呢個小朋友,去到有得玩就咁精神,落車到去到之前一刻,佢都係瞓梗覺,要我抱囉﹗抱住佢由巴士站行上山,真是好攞命,我同自己講,下次唔會再帶佢出街﹗﹗﹗



另一邊有圖書閣﹗

仲有一間小課室,由於治療中的小朋友都要停學,所以都有職員/ 義工會去教小朋友認字/ 玩遊戲﹗

呢個是一個 GIFT CORNER,小朋友入來住的時候,可以係呢度揀一份禮物,等小朋友有一個親切的感覺,生日的時候又可以揀一份禮物﹗

有一個小花園,可以比大人傾下計,傾下心事﹗

是由容祖兒 SPONSOR的呢﹗

之後參觀廚房﹗治療中的小朋友,食物營養同食療都好重要,所以廚房設備都好齊全﹗

每人都有一格 (入面分開一格格) 雪藏同冷藏格可以用﹗

仲有食物銀行﹗

呢幅牆的心心,全部都是呢度的小朋友自己親手做的﹗



1/F 的另一邊有大少少的花園,仲有一條行山的小徑,可以比小朋友同家長 RELAX一下﹗



仲有一個 AREA 比小朋友學種植﹗


之後到參觀房間,職員話因為岩岩有小朋友好返搬走咗,所以先有機會參觀,平時就算開放日都未必會有房間。

其實有少少似酒店,不過就好 COLOURFUL﹗

床單都好 COLOURFUL﹗

牆身都有不同的童話故事。

DONOR TREE

2/F 就有一個正式的圖書館同電腦室﹗

中間我地都有同係度住過的小朋友家庭傾過,佢話麥當勞叔叔之家真係幫到佢地好多,除咗提供咗地方比佢地住,方便了生活。另外,就是有一班家長,可以互相幫助,亦有多些傾訴的對象﹗


唉...其實做家長,真是無野比小朋友健康重要﹗小丸子雖然你好百厭,返學又唔留心,不過最重要是健健康康﹗



好鍾意小丸子影的呢幅相,原來佢嘅 EYE LEVEL...睇到嘅我係咁...我相信媽媽的手,對小朋友係好有安全感﹗
 
更多資料/ 義工登記:

 麥當勞叔叔之家是個甚麼地方?
「麥當勞叔叔之家?是個什麼地方?」那裏肯定沒有漢堡飽薯條的味道和影子。原來「麥當勞叔叔之家」是一個讓患病的小朋友和他們的家人暫時居住的地方。那裏 有二十三個附有浴室的房間,還有客廳,廚房,飯廳,洗衣房,遊戲室,圖書館及花園。經醫護人員轉介入住後,病童的家人便可以享用各種家居設施,有像住在家 裏的感覺。從「麥當勞叔叔之家」步行往威爾斯親王醫院只需要四分鐘。家長可以日夜在醫院陪伴子女之餘,還可以回來照顧自己及其他家人的日常生活。不少家 庭,為日夜照顧長期住院療養的兒女,很久不能 圍坐飯桌一起吃飯,箇中滋味,只有過來人才能明白。入住麥當勞叔叔之家之後,每晚自己煮飯,一家一起吃飯,變得容易得多了。在「麥當勞叔叔之家」,住客們 能體會到甚麼是同舟共濟。家長之間彼此關懷照應,交換食療心得,切磋廚藝;病童一起遊戲玩耍,舒緩不少壓力。很多訪客見到一張張孩子的笑臉,都覺得奇怪。 其實病人不一定都愁眉苦臉,喜樂是最佳的良藥,人生難免有逆境,要以頑強的鬥志面對長期療病的過程,學學麥當勞叔叔的樂觀積極精神,確信明天一定會更好, 患病的日子也容易過。
 
大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

1 則留言:

  1. 看完你的BLOG,對"麥當勞叔叔"即時改觀哂亦都眼濕濕"佢"為大家的付出,我也希望有機會可以去吓呢個地方呢~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...