2015年5月20日 星期三

小朋友洗手好幫手: 滴露泡沫殺菌潔手液【泡泡動物園】套裝


早前收到 PR姐姐送來新出的滴露泡沫殺菌潔手液【泡泡動物園套裝】,入面有新出的露泡沫殺菌潔手液 - 蜜糖味,同 5隻動物造型的玻璃貼,好 KAWAI 呢﹗原來是用來貼係鏡架/ 浴室的牆身,提醒小朋友去完洗手間要洗手﹗

其實自小培養小朋友洗手習慣真是好重要,佢地2歲人仔就要自己返幼稚園,老師以一敵十,有時真是好難樣樣根到足,尤其是大頭妹之前又有食手指的習慣,小丸子又鍾意周圍摸,真是睇少眼都唔得!

大頭妹指定要用滴露,因為佢幼稚園都是用滴露,佢話老師話用滴露先亁淨,我估老師教佢地洗手一定要用潔手液,不過大頭妹理解為一定要用滴露,所以我地本身都是用梗前一排推出的 DETTOL X HELLO KITTY 潔手液﹗

好得意!每一種動物都有自己的故事!

可以貼係鏡架提小朋友洗手!


小朋友唔自動自覺洗手係問題,但太鍾意洗手時玩水都一樣令媽咪好頭痛!好似我家小丸子,每次洗手都會「好好把握」玩水時間!小丸子鍾意貓貓,我同佢做個貓貓動物造型!

大頭妹鍾意狗仔,我同佢做個狗仔動物造型!


 今次推出的泡沫殺菌潔手液就好適合小朋友用,洗手前唔洗先整濕對手,直接按出泡泡,搓手 10-15秒,就可以直接洗手。唔洗怕小朋友唔識自己起泡泡,又或者過水過得唔乾淨﹗

新出的蜜糖清香味,蘊含加倍滋潤成分,比普通潔手液更滋潤,而且泡泡豐盈幼細,特別適合小朋友用呢﹗最重要是殺滅 99.9%病菌﹗

依家上滴露的 FACEBOOK 專頁,仲有【滴露泡泡動物園故事創作大賽】,會送出 250盒滴露泡沫殺菌潔手液【泡泡動物園】禮盒架﹗如果大家都想得到的話,就要快啲上滴露的 FACEBOOK 專頁睇下啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...