2015年6月8日 星期一

大頭妹鋼琴班 2

又繼續講下大頭妹學琴的進度,其實只是上咗 4堂,依家 1星期上 1堂 30分鐘,再練 2日琴,每次 30分鐘﹗不過我自己已經開始覺得練 2日唔夠,一定唔算是彈得熟。

上次講到上完第一堂,大頭妹就話唔想再學,佢覺得自己唔識,之後開解咗佢幾日,又同佢練下琴,終於上第 2堂時又開開心心啦﹗仲話要彈 MARY HAD A LITTLE LAMB比王老師聽﹗老實講,上完第一堂時,我真是好內疚,明明上堂之前,大頭妹仲好開心,仲話好心急,好想快啲上,點知落堂返屋企,就話唔學﹗我都不停有反思,中間我有冇做錯啲咩?﹗係唔係真係我個句 "點解你唔識?﹗" 嚇親佢﹗之後練琴,我都盡量用 POSITIVE 的方式鼓勵佢﹗

上第 2堂的時候,大頭妹叫我同老師講唔好教咁快﹗不過當時係 LOBBY,為免令老師尷尬,我都無出聲,大頭妹一邊行入房,一邊拉我隻手,示意叫我講,之後一入房,佢就忍唔住同老師講﹗忽然覺得大頭妹大個囡咗,好多事都會試下自己解決,唔一定要靠我﹗

HEHEH...我上次個 post 之後,好多朋友仔話呢本唔得,不過我覺得比小朋友有滿足感都好緊要,大頭妹好鍾意彈呢本,因為全部都係佢識的歌﹗

其實都有另一本教埋 "左手" 的﹗

其實我真是唔記得,原來第 2堂就已經較用雙手彈?﹗我記得我當年,真是每個音教,1堂1個,好鬼悶 (我當時小六喎﹗)﹗

每堂完咗都有功課嘅﹗我覺得都OK,起碼依家大頭妹真係識睇 C - G啦﹗


第 2堂上堂前練習﹗MARY HAD A LITTLE LAMB﹗


依家每次上堂前/ 練琴前後,都會同大頭妹的 AEON LOUNGE 坐下,飲杯茶,食少少零食,等佢有一個愉快的心情上堂﹗


HOHOHO...我提自己,一定唔可以咁快咁心急買琴,真是比大頭妹學多幾個月,真是有心機學落去先買,唔係又浪費金錢,又浪費地方﹗


大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗







1 則留言:

  1. 我多事,又係我上次位琴老師...少少意見, 我堅唔贊成又寫音,又寫埋手指number 去學琴(雖然你會話係佢自己揾到答案既), 但即係找完一次就唔使再找,因為已有答案 ...(所以都話左輕鬆學鋼琴本野一D都唔輕鬆) 我教咁耐真係一粒音都唔寫, 我只教學生睇個音係上 / 落; step / skip 咁樣去認音~ ( 當然做功課都會錯下,但用呢個方法,彈就真係會無難度)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...