2015年6月26日 星期五

2015暑假東京之旅-旅遊保險篇




唔知大家去旅行有冇買旅遊保障的習慣,我自己就次次都有買﹗以前跟旅行團,就通常直接同旅行社買。之後自由行興起,通常都是自己 BOOK 機票 + 酒店,反而就容易唔記得買,試過 LAST MINUTES 係機場即時買﹗

我地嚟梗暑假會一家去東京,今次一早睇定晒啲資料,帶住 2個囡樣樣都要穩陣啲好,費事到時又臨時臨急先係機場買保險啦﹗ 老實講買任何類型的保險,都唔會希望 CLAIM,其實都是買個安心﹗以前我買旅遊保都係揀方便/ 平,好少會睇保險內容,不過近年成日睇報紙睇睇埋埋好多旅遊保險 CLAIM 唔足,係外地旅遊時出咗意外,唔夠錢送返香港醫,又或者原來好多 "活動都唔包,出咗意外都無得賠﹗真是要小心睇清楚先至買﹗﹗﹗

正當我搵梗旅遊保險資料的時候,就收到 ZURICH 的【蘇黎世保險巨惠迎夏夏日】優惠資訊﹗由依家至 2015 8 31 日,投保「樂優遊」旅遊保險計劃單次旅遊,12 人以下有 8 折,12 以上仲有 75 折﹗咁我 4 個人去都有 8 折喎﹗

Zurich 的樂優遊旅遊保分金﹑銀﹑銅, 3種唔同的保障,最貴的金計劃,我 check 過,當我去日本 5日,包晒一家 4口其實都只是 $355.2 (: $268.8,銅: $179.2),係總共喎﹗唔係每位喎﹗因為如果夫婦一齊投保,同行 17歲以下的子女,係免費嘅﹗旅遊保都算豐儉由人,自己就覺得呢啲錢真係唔好慳﹗(溫馨提示: 依家好流行凌晨機/ 超夜機,有時去 5日,計埋航班時間可能要買足 6日,什至 7日的旅遊保險,所以有咩唔清楚,就最好打去保險公司直接問下啦﹗)  

睇完價錢就當然要睇下內容啦﹗其實 ZURICH的網站有晒,不過寫開 BLOG CROP 晒出嚟,方便我自己睇返﹗ 

我自己覺得最重要當場係睇緊急醫療運送同醫療保障啦﹗行李﹑flight delay 個啲,其實相對好少事﹗睇返 ZURICH 的樂優遊旅遊保險計劃,金計劃的醫療保障高達港幣1,000,000,銀就港幣500,000,銅就港幣250,000。是3個計劃之中,差別最大的部份,所以如果係考慮買邊個 計劃的時候,可以留意返呢點﹗就算揀其他保險公司都一樣架﹗ 

緊急醫療運送是 "實際費用",呢點真是好重要﹗最近成日報紙見到有問題都是呢一PART,保險係有包,但就原來有上限﹗ZURICH 就無論是金銀銅都是 "實際費用" 另外仲有 24小時全球緊急支援服務,同代付入院保證金﹗我見入醫保證金金額是 $39,000,都是算高的﹗

 

仲有金計劃的個人意外保障高達港幣1,500,000元 ﹗亦是 3個計劃之中,差別比教大的地方﹗其實如果個保費只是差一二百,買個大啲保障嘅,就安心啲囉﹗

其餘都是行李之類,我都唔係太擔心﹗ 不過又比我見到有一點好得意,因爆竊而損失家居物品﹗如果咁唔好彩,去旅行時比人爆竊,原來都有得 CLAIM﹗

 
另外我都打去問咗旅程延誤,HEHEHE...今次坐廉航嘛....問定囉﹗唔希望 CLAIM到架﹗根據旅行經驗豐富的大頭姨姨講一般是 DELAY 6-8小時開始有得CLAIM,我問咗 ZURICH,佢地係 6小時開以上就可以CLAIM $300,之後係每 3小時 $300﹗比我之前同銀行買的多﹗不過真是唔想有機會 CLAIM﹗ 同埋另外都有缺席特別活動保障﹗例如是因事故未能出席已預先購買海外主題公園、體育、音樂或表演活動之門票費用。


我打咗 2次去問野,第 1次即時有人聽,第 2次等咗大約1分鐘﹗HAHAH...順便 CHECK 埋 SERVICE LEVEL。

其實我主要是問 "緊急醫療運送" 同 "租車自負額保障",唔知呢度有幾多長期讀者,有睇過我地的 HONEYMOON之旅,無睇過真是要睇返,我自己睇返,睇幾多次都一樣笑到肚痛 (重溫: HONEYMOON 之旅 - DAY 6 白濱 (有驚無險之日) ) ﹗阿旺平時無揸開車,我地去大阪時係佢考完牌第一次正正式式揸車﹗真是成世人未試過咁驚險﹗問個租車自負額保障,ZURICH 的職員話,原來我地旅遊租車時買的保險,好多時都會有個 "墊底費",大約會是 $5000,即是如果你不幸真是要 CLAIM,租車份保險未必包晒﹗咁就可以用自己買的旅遊保險 COVER 返﹗佢仲話 ZURICH 的旅遊保是所有賠償不設自負額或墊底費架﹗

今次我地去東京,應該就唔會自駕,我都係問定,睇下下年會唔會去沖繩/ 北海道啫 (如果啲日YEN KEEP住低的話)﹗不過如果阿旺真是想載我 2個寶貝,佢一定要再去補補鐘﹗
 
上年一家4口去台灣,小丸子仲係 2歲以下,買 BB 機票咋﹗呵呵呵﹗今年有自己位坐啦﹗好想快啲 7月,好想快啲出發﹗不過我頭威頭勢 4月就 PLAN 行程,同依家都未 PLAN 完囉﹗
 
另外,「樂優遊」保障一般旅遊熱門活動,甚至是業餘危險運動及活動,包括冬季運動、水肺潛水、滑水、急筏、帆船運動、跳傘、攀 石、吊索跳及騎馬等。但賽車或自駕飛行活動及職業性危險運動,以及任何在海拔5,000米以上進行的高山遠足,或在40米水深以下潛水、則不在受保之列。呵呵呵﹗我今次去東京,最危險的活動應該是 SHOPPING,可能會導致 "荷包乾硬化"﹗

我就去日本啦﹗唔知今年暑假仲多唔多人去韓國呢?﹗
因應MERS爆發之情況,蘇黎世為前往南韓的旅客提供以下新增保障,有效期至2015年8月31日(以離開香港出發日期計算而旅遊目的地為南韓):如受保人於受保旅程中因被懷疑或確診感染MERS,而於受保旅程期間被南韓政府強制隔離,或於受保旅程完結後返回香港三日內被香港政府強制隔離,受保人可於被強制隔離期間獲得隔離現金津貼,每日500港元,最長十日至合共港幣5,000港元。

 

蘇黎世保險巨惠迎夏日
今個夏日,想與摯愛家人到海外感受陽光氣息,您不僅需要一份妥善的旅遊保障,出行期間,您還要為颱風及暴雨季節可能對家居造成的影響作好準備。蘇黎世早就明白您的需要。
優惠詳情:
保險計劃
旅遊保險
「樂優遊」旅遊保險計劃—單次旅遊
Ø       12人以下:20%保費折扣
Ø       12人以上:25%保費折扣
「樂優遊」旅遊保險計劃—全年旅遊計劃
Ø       100港元超市現金禮券


蘇黎世「樂優遊」旅遊保險計劃詳情:

2 則留言:

  1. 租車份保險<<<< 上次我去台中 我男朋友撞車 我地用埋自己份保險 claim 最爆係我男朋友話部車咁撞 其實都整唔番 我地前後賠左7千蚊 男朋友仲要話 好抵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗最重要個人無事﹗錢相對真是小事﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...