2015年6月23日 星期二

皇朝@20150610


2015年 6月10日 (星期三)

早排約了大頭妹同學的媽咪搞了一個飯局,去食最近好 hit 的 "蒸海鮮",地點是紅磡的皇朝﹗店子不大,服務不錯,店員都算老實,推介的海鮮都真是 "正野"﹗

嘩﹗我地好瘋狂,7個媽咪點了 10樣食物,有日本帶子﹑田螺﹑蟶子仔﹑大蜆﹑胭脂蜆﹑鮑魚﹑蝦﹑冬菇墨魚滑﹑雞﹑糯米飯﹗埋單 $350/位,比我想像中平,尤其以食海鮮來講﹗

飲品的選擇不多﹗我們點了 "咸檸七"﹗

我們一見到咁多海鮮已經好開心了﹗

魚好似比較貴,所以我們今次都沒有點﹗

店員推介的日本帶子,真是超好味﹗原來是 $58,我記錯是 $98﹗

hehehe...開始蒸啦﹗

第一樣是蟶子仔,平平地但都幾鮮甜。


鮑魚,蒸完味道無咩特別﹗

唔記得係咩添﹗下次真是一食完就要寫 blog,今次拖耐咗﹗

蝦就普普通通,可能因為是細蝦仔啦﹗

呢隻蜆我記得是個殼好大,不過肉是細的,而且味道一般﹗

呢隻我記得是好味的﹗個殼無咁大,不過反對而肉大啲,而且好鮮甜﹗

田螺都幾好味﹗

日本帶子真是好大隻呢﹗依家見到都想食﹗真是好鮮甜﹗



估唔到蒸冬菇都幾好味﹗

呢隻是好味個隻﹗

雞只要蒸 5分鐘,不過我地蒸咗 10分鐘,都仲好滑好好味﹗

最後當然唔少得個粥啦﹗

完全是精華所在,我吃了 2碗呢﹗

地址電話係呢度,weekend記得早啲 book枱呀﹗weekday 都要 book架,只是唔洗咁早 book咋﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...