2015年6月11日 星期四

阿旺的父親節禮物



HEHEHEHEH...今年的父親節,我借花敬佛送了一份好特別的禮物比阿旺,就是【OSIM 美臀娃娃】,唔知仲有冇長期讀者?﹗想當年 2人世界時,我有出去學過 MASSAGE,一星期都會同阿旺按一兩次,我成日講笑話等佢無藉口返大陸按摩,但自從有咗 2個囡之後,轉咗嬰幼兒按摩,之後就冷落咗阿旺﹗依家有 OSIM 美臀娃娃代勞真好﹗﹗﹗

其實阿旺一直上半身都唔太肥,但就算我識佢時得 140磅,佢大腿同 pat pat都超『有睇頭』,我地坐 office,一坐就 8-9小時,真是好影響血液循環﹗我平時同佢按摩大腿都好辛苦,最近同佢按過一次,之後隻手痛咗 2日﹗﹗依家就可以交比 OSIM 美臀娃娃啦﹗﹗﹗

將美臀娃娃放係書枱張櫈岩岩好,可以一邊上網,一邊按摩﹗係 office 成日坐,返到屋企,食飯﹑睇電視﹑上網都係坐,其實坐得多,腰背都好攰,依家有得一邊坐,一邊按摩,可以舒緩一下腰背,又可以增加血液循環,一舉兩得﹗

另外OSIM 美臀娃娃重可以按大腿﹗阿旺最近學人 "打拳",一星期打一次,加埋跑步減肥,佢話想 train up 返自己的肌肉,不過次次打完拳返屋企,都要貼『鎮痛貼』﹗依家就可以用OSIM 美臀娃娃,按下大腿做完運動疲勞的肌肉啦﹗

hahah...比阿旺試到一個新方法﹗真是睇佢個樣都覺得舒服﹗
 佢試過好多唔同位置,佢話佢重磅又受得力,自己瞓上去,加埋自己的體重,個力好到位﹗位置又岩岩可以按到佢大腿後面,運動後的肌肉疲勞位置﹗而且有得瞓係度,當然舒服啦﹗

不過按按下小丸子騎埋上去﹗

嘩哈哈...泰式四手按摩﹗

男士大腿比較粗,可以分開 2邊隻腳按﹗阿旺話好舒服,因為佢岩岩做完運動,對腳好 "淵" 呢﹗每邊按 10 分鐘,第 2朝起身,對腳唔會咁緊,唔洗再貼鎮痛貼啦﹗

原來小丸子之前做咁多野,都是想爸爸起身﹗呢個小丸子唔執書,爸爸一行開,佢就自己坐埋去﹗不過我無開機,唔知小朋友按唔按得,我自己按覺得都幾大力架﹗

我自已就最鍾意坐係書枱前,一邊寫 blog 一邊按,真是寫 blog 都寫得快啲﹗我最愛佢 lumbar 的 function,後面可以按到 pat pat 兩邊的環跳穴,有助改善腰腿痛﹑養肝排毒,同改善血氣及下半身水腫 ,對於成日著高跟鞋,又要抱囡的我,真是好有舒緩的作用呢﹗

最後比返個 PRODUCT SHOT大家睇下﹗

如果大家睇完都對 OSIM 美臀娃娃有興趣,可以到佢地的網頁睇睇:



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...