2015年6月22日 星期一

大頭妹的閱讀進度


最近講多咗大頭妹的學習進度,唔多唔少都是因為要考小學了,要 "知己知彼",都知出面競爭大,自己之前都唔算太谷大頭妹,要出去爭返一個半個私/直小一學位,真是唔容易,依家得返2-3個月,其實做到的都唔太多,唯有做得幾多得幾多﹗

首先都想睇下大頭妹的閱讀能力﹗ 我係一個好怕去圖書館的人,以前自己唔會去,依家都好少帶囡去,雖然好多媽媽都同我講,其實圖書館有好多選擇,又唔洗錢,又唔佔地方﹗我諗我都再要一點時間去適應。不過為咗 ORT,我終於都要去圖書館,要知進度,其實 ORT 系列真是好幫到手,佢分好多個 STAGE,小朋友大約可以睇到邊個 STAGE,咁家長就心中有數﹗我去過三聯個啲睇,佢地 ORT 系列係 SET裝,一買要一SET咁買,幾百蚊,又包實晒,所以開唔到,我自己都唔知大頭妹應該要睇邊個 STAGE,唯有去一次圖書館﹗如果唔係平時我通常買就算﹗

我上次借咗 STAGE 5 同 6的書返去,大頭妹可以自己睇 STAGE 5,睇完成本,得一個生字唔識要問,就是 ADVENTURE﹗STAGE 6,因為好多 "PAST TENSE",對佢來講有少少難度,佢睇咗一陣,就叫我讀啦﹗平時我日日都會講個 2-3個故事,再同大頭妹慢慢睇,慢慢讀,再認下字,最近仲開始串字,都是串簡單 3-4 個英文字母的。依家想 TRAIN 佢自己睇﹗


另外都借咗 2本 STAGE 1的比小丸子,不過佢無興趣自己睇﹗個故事太簡單,佢平時同家姐一齊聽故事,鍾意內容豐富少少嘅﹗
另外,之前買了 WHEN I'M FEELING XXX 系列,我覺得幾好喎﹗佢有 SCARED/ LOVED/ ANGRY/ KIND/ SAD/ JEALOUS/ HAPPY/ LONELY。其實本身只是想買本 SCARED,因為上次見完大頭妹老師,老師話佢好驚一個人,有時我夜晚問佢,佢又話好驚一個人﹗我有時會扮 MONSTER 嚇妹妹,佢就會好驚,所以我都想同佢傾下﹗好得意,書入面的兔仔話好怕黑,大頭妹話佢都係咁﹗

另一本 JEALOUS,講兄弟姐妹間的 JEALOUS,我問大頭妹,佢話佢有時都會咁覺得,平時無同佢講開,我都唔知,小丸子 JEALOUS 就好出面的﹗送/ 比咗野家姐,佢無份的話,佢會 9秒9過去搶/ 投訴﹗

呢啲唔關事﹗不過我想話我買啲練習比大頭妹當暑期作業﹗

買咗本新加坡出的,原來新加坡的數學深我地好多喎﹗K2 有 P1 LEVEL 有多,因為我之前都買咗本 P1 的比大頭妹做,內容係差唔多,新加坡本 K2 仲深少少﹗﹗﹗

另外都有本公文英文同數學﹗




見本本都是大頭妹嘅,買返本 PEPPA PIG的寫字練習比妹妹,不過佢都唔會寫,見佢係用 WHITEBOARD MARKER 寫,寫完又可以抹返再寫,又買比小丸子玩下,點知佢玩第一次就整爛咗枝筆...
 

2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...