2015年6月25日 星期四

澳門親子一天遊@百老匯大街 & 官也街


2015年 5月31日 (星期日)

澳門自從開放賭權之後,真是隔幾個月就有新酒店,發展得非常快,是好是壞,其實我都唔知,對我地遊客來講當然是好事啦﹗咁近香港就有一個隔幾步就有一間 5星級酒店的地方,WEEKEND可以去玩下﹗最重要又唔貴﹗係香港想住 5星酒店,真是閒閒地都 $4000﹗澳門大約只是 $2000以下﹗先一排做 PROMOTION,$888起咋﹗大部份都是 AROUND $1500以下﹗真是抵玩到暈﹗

接返上文【澳門親子一天遊@新濠天地童夢天地】,我地去完新濠天地的童夢天地,之後就再去新開的百老匯大街,酒店都可以 "掃街" 都幾開心﹗不過暫時都仲新,應該未開晒﹗

除了澳門的地道小食,仲有好多來自台灣/ 中國/ 香港的食店﹗不過我覺得如果比例上可以再多一點澳門的店子會更加好﹗







香港代表有阿鴻小吃,仲有雞蛋仔﹗


中國代表﹗

台灣代表有度小月,竟然最多人排隊?﹗

都有街頭表演節目,應該是酒店安排的﹗

仲有啲小店﹗


之後就去官也街食晚餐啦﹗本來想食葡國菜,但是因為之前 LUNCH 食得太飽,所以今次又食返 "誠昌"﹗

其實我每次都是為 "莫義記" 而來﹗我最愛佢地的 "榴槤大菜糕"﹗

今次的水準又唔錯喎﹗之前啲人成日話依家唔好食,咁我覺得都好味嘅﹗$165一大窩,算係咁啦﹗

仲有炒蜆﹗我地得 2個大人,想試多啲都唔得啦﹗

後記:我地本來 BOOK 了 9:30的船票,因為澳門的船票是可以早去排後補,但唔可以遲﹗不過原來依家遊客多,如果買普通飛,一般去排 "後補",聽聞機會不大,仲可能要等好幾小時 (尤其是 WEEKEND,最後同原先買的時間可能無分別),所以回程最好買岩時間,或者買 "頭等" (即是貴個隻),我地買貴飛,早咗 1小時 ,8:30去排後補係有位嘅﹗

大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...