2015年6月26日 星期五

帶大頭妹小丸子參觀皇家加勒比國際遊輪『海洋量子號』


2015年 6月 20日 (星期六)

今日有幸參加皇家加勒比國際遊輪『海洋量子號』首次訪港的 MEDIA TOUR﹗HEHEHE...端午節唔上龍舟,上郵輪,都算應了節呀﹗

我自己都是第一次去啟德郵輪碼頭,一去到見到海洋量子號』,真是好震撼﹗本身都知道佢是世界第四大的郵輪,更加是香港歷史上最大嘅訪港郵輪,不過見到真身都好震撼,完全唔似一架船 (當然啦﹗是郵輪,不是船嘛﹗),但是佢完全就好似一座 "大廈",所以小丸子上船之後,仲不停問我幾時上船,我同佢講我地已經上咗船啦﹗佢又好似明,又好似唔明﹗

今次 4小時的 MEDIA TOUR,花了 2小時食 LUNCH,另外 2小時參觀,其實都未真是參觀晒郵輪上所有的設施﹗真是大得好誇張﹗船上仲有好多特別的玩樂設施,好似: 北極星觀景台、模擬甲板跳傘、模擬衝浪器,不過我地今日就無得試玩﹗只是參觀都不夠時間,如果要玩晒船上的設施,應該真是要上船來個 5日4夜之旅啦﹗

今日天氣好好﹗個維港景好靚﹗

海洋量子號』全長逾三百米、較三個標準足球場還要長﹗高 16層﹗最多可以載 4905人﹗有成 2000幾間客房架﹗

我地登船啦﹗

這個角度見不到海,是不是真的好似一座大廈呢?﹗

一入去好似去了一個大的 SHOPPING MALL﹗

第 1站是到 『奇客餐廳』(CHIC) 食 LUNCH﹗船上有大約 20間餐廳,套票的價錢已經包了指定餐廳的一日三餐,另外有一部份餐廳是要額外付錢的﹗


CHIC 是其中一間免費的餐廳﹗大家可以睇下食物質素啦﹗不過聽 "何師奶" 講,另外仲有自助餐餐廳,食物質素非常好,而且早﹑午﹑晚的食物都唔同,好有新鮮感﹗

今日有 CELINE 妹妹,原來佢 4月時已經上過另一首 ROYAL CARIBBEAN郵輪,佢介紹下有咩特別好玩,原來佢鍾意玩 "碰碰車" 呢﹗

小丸子同大頭妹已經急不及待食麵包啦﹗



我的頭盤: 煙三文魚片

阿旺的頭盤: 蟹餅

大頭妹﹑小丸子的頭盤: 海鮮湯

阿旺的主菜: 烤羊肉架,阿旺話好好味﹗我見都好厚身,不過因為我唔食羊,我就無試﹗

大頭妹的主菜: 胞皮三文魚

小丸子的主菜: 韓式烤排骨 (主要是要個白飯)

我的主菜: 烤龍蝦尾,肉質都好彈牙呢﹗

同枱另外 2位 BLOGGERS 的主菜﹗


之後仲有甜品﹗我的芒果奶凍﹗

大頭妹的 CHEESE CAKE,不過都是我食﹗

阿旺的 NAPOLEON﹗

食飽飽就開始參觀啦﹗

先睇睇唔同的餐廳﹑酒吧,以下的都是要付費的﹗

BLONIC BAR...真是大開眼界,竟然是 "機械人酒吧",由機械手臂 "調酒",我真是第一次見﹗


WONDERLAND 餐廳,餐牌要 "加水" 先睇到﹗夠晒 WONDER架呱﹗





這個就是 "加水" 餐牌啦﹗好特別呢﹗

仲有日本壽司餐廳 IZUMI﹗



這間 CHOPS GRILLE 是專食扒類的﹗


試食的時候,聽到好多人讚好味﹗

我試了豬和牛呢﹗2樣都好好味﹗

小丸子自己都食得到一件﹗



之後去參觀一下船上的其他設施﹗大部份都是免費使用的﹗


三個小朋友一齊曬太陽﹗都太嘆了吧﹗

自己是香港人,都覺得個 "維港" 景好靚﹗希望來訪的遊客一樣喜歡﹗


估唔到連 STUDIO 都有﹗

FITNESS CENTRE

北極星 North Star,在300英尺的高空 360度旋轉,俯瞰遊輪、大海和目的地﹗


郵輪都有 "慌失失奇兵" 的主題﹗

GAME CENTRE﹗

終於去到碰碰車,可惜 2個囡都唔夠高玩,所以我地都無玩﹗小丸子又再次喊得好可憐﹗


無得玩真的,假的都玩下啦﹗

呢時...小丸子仲未知自己無我玩﹗

係 16層樓的夾板上攀石...heheheh...我覺得好得人驚,因為都幾大風架﹗


模擬衝浪器 Flow Rider

hahah...教練好有型呢﹗

模擬高空跳傘 RipCord by iFLY

大頭妹同小丸子睇都睇得好開心﹗

大頭妹最近...中了 "小孔雀" 毒,因為畢業禮表演,依家日日都要留多 1個小時係學校排舞,返屋企又跳,每次見到唔同的人,都要跳一次﹗






最後去參觀 spa 的地方﹗



最最最後...CELINE妹妹話要帶我地去食免費雪糕﹗

HAHAH...終於都問咗 CELINE媽媽,等大頭妹同小丸子同 CELINE妹妹影返幅相,不過小丸子就掛住食雪糕,唔望鏡頭﹗

嚟梗暑假,ROYAL CARIBBEAN 都有其他郵輪會由香港出發去其他唔同的東南亞地方架﹗有興趣的可以去睇下﹗

大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗




2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...