2015年6月29日 星期一

快樂星期日@坑口冒險樂園 + 元氣壽司


2015年 6月 21日 (星期日)

今日是父親節,不過大頭小丸年紀仲細,都未識同爸爸慶祝,都是我地同佢地慶祝,為佢地安排節目啦﹗今日的重點節目是去冒險樂園玩碰碰車﹗因為前一日去海洋量子號時,小丸子唔夠高,無得玩爆喊,我已經係 WHATSAPP 群組入面求救,睇下邊度有小朋友碰碰車玩﹗原來坑口冒險樂園就有,上完 BALLET 就可以去玩,真是岩岩好﹗

 父親節,阿旺點都要表演下 "爸爸的力的表演",拎住 2個囡一齊行﹗其實我唔知阿旺係唔係太多力?﹗佢係一邊行/跑,2個囡仲要一邊 FLING?﹗

上完芭蕾舞,就去玩碰碰車啦﹗2個囡都好開心呀﹗其實前一日大頭妹都唔夠高無得玩架﹗不過佢無扭計之嘛﹗其實有時我真是覺得大頭妹太乖,應該要扭下計先岩﹗

呢個就太扭計﹗可唔可以 "搓" 返暈?﹗咁就 VERY GOOD 啦﹗

HEHEHEH...小丸子知道自己無得玩真是爆喊架﹗

去到冒險樂園又點會玩一樣就走,一定玩埋 "波波池" 啦﹗
但坑口個個唔係好得,有啲地方爛咗唔開﹗



UM...其實比咗成 $40,先玩得 20分鐘,大頭妹你玩間屋玩咗 10分鐘都唔出嚟,阿媽我覺得好蝕囉﹗

出到嚟就推車﹗

同玩學校都有的車仔﹗(有少少嘔血的感覺)

玩完都成 2:00,去食壽司,最近發覺得同阿旺都真是傻傻地,同囡玩到唔知時間食 LUNCH,2個去到元氣話好肚餓﹗

肚餓到小丸子連 WASABI都唔放過,一坐底話要食 WASABI,阿旺起初點一下比佢食,佢唔肯食話要多啲,阿旺點多一下,佢都唔肯食,話要再多啲﹗連大頭妹都出聲話妹妹呢啲好辣架喎﹗之後點?﹗大家自己睇﹗


小朋友去元氣,最鍾意玩加綠茶粉同加水﹗

睇下小丸子個背景,似唔似 "獅子" 係草原搵 "獵物"﹗佢其實想要 "三文魚子",不過三文魚子好少會係出面轉,又已經過了 LUNCH TIME﹗更加無﹗

叫佢地 2個拎比我地食﹗佢地食的都要點﹗大頭妹永遠食 $14的蟹柳卷,因為佢...我一直以為小朋友好易養,所以生多個,點知...小丸子...

都無野嘅﹗只是要食最貴的三文魚子之嘛﹗食完仲食得落成碗烏東﹗

有三文魚子食...洗唔洗咁開心呀?﹗


嘩﹗個炸軟殼蟹手卷...細咗好多囉﹗不如加價啦﹗得咁少唔好味架﹗

自己一個食晒碗烏東﹗

後記: 依家學校好好,2個囡的學校都有做父親節禮物,大頭妹的是 WORLD'S BEST DAD獎牌,佢送完比爸爸之後,因為小丸子玩水比爸爸鬧,之後佢要脅爸爸話如果佢再鬧妹妹,就唔送個獎牌比佢﹗哈哈﹗可能平時爸爸都無鬧佢,佢唔明點解爸爸要鬧小丸子﹗佢真是好惜個妹﹗


大家 like 咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...