2015年6月5日 星期五

北角東寶店小二 (東寶小廚)

2015年  5月23日 (星期六)

約咗舊同事食飯,真是好耐好耐無試過啦﹗原來我都離開咗舊公司 7年﹗今次是因為之前的 MANAGER 返新西蘭定居,短期內都未必返,所以約出嚟食飯﹗今次約咗係東寶 (北角渣華道街市)﹗東寶係北角都幾出名,我以前日本烹飪老師都好鍾意去呢度食海鮮,有時仲會組團去食﹗我地今次有成 10個人,可以點好多餸啦﹗

老火豬肺湯真是 10個正﹗我一個人飲咗 3碗﹗小丸子都飲咗 1碗﹗

荷葉花鵰蒸花甲,原來用花鵰煮貝類都夾,而且可能因為用蒸的方法,酒味仲好濃﹗

炸物是東寶的名菜﹗椒鹽鮮魷是必食之選﹗

墨汁墨丸,我覺得食一次過下癮就ok...味道其實無咩特別﹗食完...啲牙最特別,2個囡見到我啲牙黑晒,笑得勁開心﹗

蒜片牛柳粒﹗牛柳就當然好味﹗入面的雜菌,先係我的至愛﹗小丸子都食咗好多﹗

就係笑梗我啲牙囉﹗


炒麵

燒雞都好好呀﹗好滑架﹗



豆腐火煙...竟然是叫比小丸子食...因為佢要食豆腐﹗

大家估下呢個係咩?﹗wahahahah...係炸榴槤...超好味﹗

呢個又係好好味﹗炸日本蠔...唔食蠔的我,都食咗 1隻,真係堅好味﹗必食﹗


大家 like咗我地嘅 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...