2015年6月16日 星期二

FULLHOUSE SIGNATURE


2015年6月6日 (星期六)

今日帶大頭妹同小丸子去一間好有特色的餐廳,就是 FULLHOUSE SIGNATURE啦﹗之前經過 K11 見到有間餐廳,有架粉紅色 MINI COOPER 係門口用來放蛋糕櫃好搶眼,成日叫阿旺同我去食,因為會令我諗起 "流星花園",今日終於帶埋 2個囡去試下啦﹗好興奮呢﹗

大頭妹都好鍾意門口架 MNI COOPER,唔知點解,佢一直都好鍾意 MINI COOPER,好耐之前係街見到,就已經問我係咩車﹗今次有得同 MINI COOPER 影返幅相啦﹗

FULLHOUSE SIGNATURE 的裝修好卡通夢幻﹗


連餐牌都好靚﹗

我地一早 12點開門就去到,所以未有太多人,仲以為星期六唔多,諗住唔會嘈住其他食客,之後係坐滿人架.﹗

我地早去有得坐 SOFA SEAT﹗

侍應好好人,一坐底就比顏色筆同畫紙大頭妹同小丸子玩﹗

大頭妹就坐定定油顏色﹗

小丸子就玩頭先係 MARKET PLACE 買的玩具﹗

我地點咗 2個 LUNCH SET,加一個兒童餐比大頭妹同小丸子 SHARE﹗

我的餐飲加 $35,轉咗杯特飲,是士多啤梨﹑橙﹑香蕉沙冰,好好味呢﹗

兒童餐的蘋果汁﹗

嘩﹗其實個兒童餐都幾豐富﹗最後大頭妹同小丸子 2個加埋先食得晒﹗個意粉超多汁,好好味﹗


小丸子話呢個係好味樣﹗

其實好唔好味呢...好易知道, 就是2個囡都會自己食囉﹗


餐湯有青豆湯,都幾好飲﹗

阿旺最近減肥話唔想食咁飽,叫咗魚﹗

我就一向都食牛﹗呢個餐...我無記錯好似 $110到,真係好抵﹗其實我覺得佢同 POKKA 咁上下,不過 POKKA 會貴好多﹗




小丸子飲我杯沙冰幾開心﹗

四圍影下先﹗呢度好似可以比小朋友包場開生日會架﹗



餐有跟朱古力蛋糕,但我好貪心,又加咗 $35轉佢餐牌入面 $68內的甜品﹗

呢度的甜品真係好正﹗完全是水準以上﹗呢 SET 是焦糖的﹗


又是加 $35,轉香蕉船﹗HAHAHAH...最後我地食到飽到上心口呀﹗不過呢度的甜品真是好正﹗我唔係好 SURE,雪糕好似係 MOVENPICK﹗

呢個真是好特別...是薑汁奶凍﹗上面上上地嘅是糖薑﹗愛薑的阿旺超級鍾意﹗愛薑人士必食﹗連我唔 LIKE 薑的都好鍾意,因為佢有少少 RASPBERRY,中和返啲味道﹗

呢個係雞蛋布丁﹗

仲有焦糖咖啡布丁,又是超好味﹗咖啡味好香﹗

阿旺的熱咖啡﹗











其實我地港島人好少去尖沙咀 (其實阿旺係尖沙咀返工,只是我同 2個囡少去尖沙咀),今日去行 K11,原來又幾多野睇﹗行一行 MARKET PLACE,仲買咗好多 REMENT玩具﹗

地址:尖沙咀加拿芬道25-31號國際商業信貸銀行大廈地下1A舖(河內道K11對面)
電話: 23692813

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...