2015年6月17日 星期三

大頭@Jolly Kingdom - Jolly Phonics 5

好耐都無寫過大頭妹上 PHONICS 的進度,係時侯匯報一下﹗

其實大頭妹由 2013年 11月開始上,到依家都上咗年半有多,我地一星期一堂,依家都上到 LEVEL 2 的尾段啦﹗因為太多興趣班想上,所以我成日都想 CUT咗 PHONICS,人就係咁衰,依家見大頭妹英文上咗軌道,又想佢學數學,但樣樣都係錢 (仲要時間),唯有係有限資源入面好好利用。依家幼稚園有教 PHONICS (K2教單音,應該係去到 JOLLY PHONICS LEVEL 1 的 STAGE 3),老師又無再話英文跟唔上 (HEHEH...其實上次話佢 AVERAGE啫,都唔係話跟唔上),不過問咗大頭妹幾次,佢都話唔想 CUT PHONICS﹗佢話佢想考第1喎 (不過佢咁懶...點考第1吖)﹗

依家見大頭妹 READING係好咗,好多字自己拼下都會讀到,先一排同佢開始默下書,佢都OK,可以自己拼下記下,佢依家都串到 ONE - TEN,簡單佢 K2 本書有教的生字,都 OK串到,當然有時我會提下佢,我只是想佢習慣下要串字,同埋留意多啲讀音,運用返學咗的 PHONICS係串字上。

其實學 PHONICS,真是學多好多生字﹗有時我都唔係個個都識晒﹗

大頭妹自己做架﹗HEHHEEH...我估爸爸都未必識晒﹗

好彩有手冊,可以知道個進度,我最近都無跟佢 PHONICS,開始教到我都唔識的雙音﹗

LEVEL 1 都是 BASIC 的單音﹗

但去到 BOOK 2 已經唔係啦﹗

之後去到 LEVEL 2...我真係跟唔到啦﹗我自己都唔識﹗

好開心去到 LEVEL 2尾聲啦﹗

其實真係有諗過讀完 LEVEL 2就停一停,小一先再開始過﹗咁就大約係上埋今個暑假﹗我成日驚咁早學完,會唔會上小一就唔記得呢?﹗唔知大頭妹幼稚園 K3會教到邊個 LEVEL 呢?﹗不過既然佢想上,就繼續比佢上﹗讀埋 LEVEL 3,應該都仲有成年時間﹗



5 則留言:

  1. 有成效小朋友又like 咪keep 住囉, 不過其實要讀幾耐先叫完成?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢成個課程係 3年半,佢地本身建議一星期上 2堂,咁就係 1年9個月完成,不過我地好難一星期上 2堂,而且都 $2XX/堂,上 2堂好甘﹗當比佢慢慢讀,我地又唔急﹗

      刪除
    2. 但快D學完會唔會可快D應用, 早D閱讀的話除笨有精呢!

      刪除
  2. 要讀幾耐先發現佢自己識拼音呢?
    請問你小朋友邊間分校學呀?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...