2015年6月30日 星期二

【產品試用】Panasonic Head Spa

 

 最近又有新玩具,就是 PANASONIC HEAD SPA啦﹗

其實有時真是好佩服日本人的創意同細心,日本的美容電子產品,真是你想像到同想像不到的都有﹗前一排好流行的洗面機﹑納米離子蒸面機﹑nanoe™納米離子保濕器﹑黑頭清除器,原來連 "洗頭寶" 都有﹗哈哈﹗就等我試用下,睇下佢好唔好用先啦﹗


我大約試用咗 4 -5次,2次濕洗,2次乾用,即是就咁按摩頭皮﹗以按摩 FUNCTION上,乾用是比較有力,按摩起來都幾舒服﹗佢有自動 TIMER,大約是 4分鐘 。濕用的話,我習慣晚上洗頭,用完第 2日下午都 KEEP到,比平時清爽,無出咁多頭油﹗

產品內容都好簡單,按摩機身﹑按摩梳頭﹑差電﹑底座﹑同說明書﹗我起初怕好 "大舊",原來都好輕巧"﹗

睇睇佢的功能啦﹗佢有4環回轉式按摩梳頭,可以幫助清潔頭皮污垢,有助保持頭皮清爽健康﹗佢仲可以 "乾、濕兩用", 深層按摩頭皮,同埋佢是全機防水,可以在沐浴時使用。

佢有3種按摩選擇:快速 / 輕柔 / 節奏模式,我自己比較喜歡節奏模式﹗

乾用就是按摩頭皮,都幾舒服架﹗尤其是我日日都對住 2隻馬騮,唔頭痛先出奇,按兩按都有舒緩的作用﹗

而且我頭髮薄,都希望按摩一下,可以增加血液循環,等頭髮生得好啲﹗

嘩哈哈﹗濕髮洗頭用,因為要影相,所以我無沐浴時用﹗其實沐浴時用是好方便嘅﹗

其實都是好似平時普通洗頭咁﹗佢大約是 4分鐘,平時我自己洗,一定洗唔到 4分鐘,所以用呢部 HEAD SPA 有一個優點,就是一定比平時洗得乾淨,而且按摩的力度都幾舒服嘅﹗依家夏天,用完最明顯的分別是頭髮去到放工,都未算是好油,平時 lunch time 後就已經開始有少少油啦﹗

1小時快速充電,差一次電就可以用 7次,即是如果一個人用就用足一個星期啦﹗如果阿旺仔一齊用,就用 3-4日囉﹗

如果大家有興趣,可以去 PANSONIC BEAUTY 的網頁睇下架﹗
http://www.panasonic.hk/chinese/products/beauty-grooming/facial-body-care/head-massager/eh-he94rp.aspx

產品由 PANASONIC BEAUTY 提供。

大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...