2015年7月7日 星期二

媽媽的反醒 2

【媽媽的反醒】有 1就當然有 2啦﹗

其實大頭妹真是天生一個乖孩子﹗咁多年來,真是好多謝佢教我點做一個好媽媽﹗佢善良﹑有同理心 (爸爸話千金難買)﹑開心﹑有正義感。相對地我對佢比較嚴謹,所以有時係屋企人眼中,覺得我偏心小丸子,其實我只是覺得大頭妹係嚴格的環境下,可以做得更好,而且大頭妹又大個啲,又開始要做功課 (嚴格是必須的)。

快 5歲的大頭妹,開始識貪靚,每朝都叫我點紮點紮,一時又要 TWIST CROSS 加圓圈 (即是馬尾),有時又話 2條,又要指定用邊個夾﹗又話我今日咁同佢紮有同學/ 老師讚佢靚。

今日紮髮結﹗

是日開生曰 PARTY,自己襯衫,唔知佢係邊度學返嚟,話著過一次的衫,唔可以再蓍返學﹗個朝聽到佢同工人姐姐講,佢唔肯著工人姐姐安排比佢個條裙,係都要自己再揀﹗

我相信...要教佢嘅...就只有呢點...要珍惜﹗

大頭姨姨同爸爸好衰...話大頭妹寫 "我的高矮肥瘦" 母親?﹗

佢寫完好開心咁話,媽媽返嚟一定好開心﹗所以大頭姨姨 WHATSAPP定我,叫我返嚟簽功課時,見到佢寫得唔靚都唔好鬧佢﹗唉...有時...我係唔係比太大壓力佢呢?﹗不過...要求 K2的佢自己做功課,真是咁難?﹗

清草稿的時候見到呢篇 blog未出﹗寫好晒唔好浪費,不過應該都幾個月前的事﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...