2015年7月16日 星期四

我的2日1夜生日之旅@香港沙田凱悅酒店【自助早餐篇】


2015年 7月5日(星期日)

因為之前一晚同小丸子講今朝會去踩單車﹗結果就出事了﹗一早 7:30 morning call,佢平時返學都好早起身,問完今日洗唔洗返學,如果同佢講要,佢就會賴床,如果同佢講唔洗,佢就會9秒9出廳玩﹗唉...結果我就放假都要一早起身﹗

8:30就去食早餐﹗

有好多款唔同的果汁﹗我最鍾意西瓜汁﹗

沙田凱悅酒店的包點做得非常出色﹗

大頭妹都話好好味﹗



生果都有好多款揀﹗

仲有 yogurt﹗

殼物早餐﹗

沙律

熱食類都有好多選擇﹗



哈哈﹗沙田雞粥﹗好好味﹗我都食咗一碗﹗


日式早餐﹗

中式點心﹗





爸爸整比大頭妹的 pancake...一個笑哈哈﹗阿妹無份嘅?﹗

睇下阿妹幾不滿﹗因為佢想搽牛油﹗


一早拎多咗一塊比你啦﹗






阿旺食早餐中途去 book 單車﹗結果...晴天pig pig...已經 book 到 11:30,原來應該 check-in時 book﹗但12:00 就要 check-out,就唔踩單車啦﹗又游水﹗今次我唔落水啦﹗四圍行下﹗

花店

餅店







過了一個非常愉快的週末﹗

香港沙田凱悅酒店: http://hongkong.shatin.hyatt.com/en/hotel/home.html

大家 like 咗我地的 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...