2015年7月24日 星期五

傻夫婦東京5天超級親子之旅 DAY 1上【VANILLA AIR廉航初體驗/ 成田TERMINAL 3/ HOTEL SUNROUTE PLAZA SHINJUKU】



老實講今次是第 1次坐廉航﹗等我都寫返篇VANILLA AIR廉航初體驗﹗

整體感覺不錯,出發同回程的航班都超準時,機上的服務都十分不錯﹗大頭妹去程時流鼻血,成 2-3個空姐幫手,攞紙巾﹑幫手止血 (其實流咗少少啫)﹑再比杯水大頭妹 (平時廉航係連水都無架)﹗可能 Vanilla Air始終係日本公司,就算係廉航,service level都有返咁上下﹗

只是 check-in 的時間比較耐,一來無 online check in,二來得 2個 counters ,所以等候的時間比較長,來回程都要等 around 45分鐘以上 (因為廉航,就算好似我地坐凌晨機,一樣要係 terminal 2 check in,但之後又要坐無人駕駛去返 terminal 1上機)﹗

另外一點就是廉航始終是坐細機,所以遇到氣流的時候,真是比較起伏,去程的時候可能天氣麻麻地,架機都真是幾 "chok" (又可能關機司技術事,回程時好ok,可能係 Sam哥揸),而且引擎的聲音好大,大頭妹同小丸子都有少少驚﹗兩個一人瞓我一邊大腿﹗問我點解會 up and down﹗佢地兩個之前去幾次旅行都是坐國泰,又真是穩定好多﹗哈哈﹗不過一分錢一分貨嘛,我地今次一人只是 $2500 (連稅),仲要我買足 4人行李,其實我都用唔晒,小朋友可以唔買行李,就再平幾百﹗而我當時 check過國泰是 $57xx (大人,未連稅),價錢都是差一個 double 有多﹗最後就是機上無 "娛樂",機位好 "窄",呢啲都是坐廉航預咗架啦﹗


第一次去 terminal 2,差啲落錯機場巴士﹗

明明離港指住左同右,唔知點解我地行咗上去﹗

其實坐廉航都幾緊張,出發前幾日先見有人 post 話坐 Vanilla Air,delay完再 cancel埋班機﹗好彩今次好順利﹗

大頭妹好乖,出發之前同我講想帶本書去睇,佢話怕悶﹗其實依家 5歲小朋友都識幾多野﹗

小丸子見我讚完家姐又要有樣學樣,不過佢要我講故事,我叫佢自己睇,所以嬲爆爆﹗

入境等上機啦﹗有電視睇不過無聲,hehhe...搞到小丸子行來行去想開大聲啲﹗

之後唔知點解由 gate 1轉去 gate 21,個邊有 Starbucks,阿旺話買少少野食,我地買完就closed啦﹗當時都 12:00 幾,都收幾夜架喎﹗

有得食,小丸子一定唔執書啦﹗
 

影相景點位﹗

大頭妹繼續小孔雀﹗

上機啦﹗啲位都真是幾窄﹗



回程時,自備私人娛樂﹗

去程係凌晨機,唔見空姐有推餐車出來。回程時,6:00係機場食完 dinner,9:00上機,小丸子話要食野,所以都叫咗少少野食,全部都是額外收費,不過我覺得價錢都合理,無太大的開天殺價﹗

薯片 200yen,可樂都是 200yen,依家yen低水,其實都是 $13﹗

叫咗個飯比小丸子,見到有豆腐,點知係高野豆腐,最後佢只是食咗少少蛋同飯﹗回程到阿旺同 2個囡坐,佢嘗試餵大頭妹食,我坐係前面不停聽到大頭妹話 "好難食呀﹗我唔食呀﹗",哈哈﹗我相信都真係難食﹗

早知叫杯麵,旁邊的一家四口食咗 2 rounds,好似好好味咁﹗

個南瓜﹑蕃薯片都幾好味﹗

嗱﹗我今次信大頭妹...應該真係唔好味﹗上次坐 CX,食肉醬意,佢一個人食晒話好好味架﹗

坐凌晨機有得睇日出﹗

一起身就要飲奶﹗但爸爸同家姐一齊流鼻血,無人理佢﹗

落機之後要坐 shuttle bus去返 terminal 3。

成田的 terminal 3係今年 4月新開,我 book機票時都未開,係廉航專用的﹗地方好細,得一間 Lawson,一間 book store,一間賣衫,同一間賣手信的。無餐廳,只有一個 food court,大約有 5-6間食店,有壽司﹑拉麵﹑cafe﹑烏東,碗飯之類,都算多選擇嘅﹗

落機即刻食返個早餐,我唔可以空肚坐長途車﹗

我地揀咗食烏東﹗大頭妹小丸子一定食嘛﹗而且早餐唔洗咁飽﹗

我覺得麻麻地,不過已經揀最多人排個間,我覺得太古 aprita food court間鳥東好味啲﹗呢度的鳥東偏"腍"﹗






有得玩,小丸子真係好落力﹗
由屋企樓下拉到巴士站,落機又繼續拉,之後回程都是佢拉﹗
仲問我佢係唔係好幫手﹗

我話比少少獎勵佢,比佢買野飲﹗

幾開心﹗


上車向新宿出發﹗﹗﹗

我地住的是 4星酒店,我地落機唔係 peak hour,無機場巴士去到酒店門口,要係新宿JR西口落車﹗

落車點﹗

好彩好近﹗只是金色個座﹗一個街口過條馬路就係啦﹗


今次揀住 Sunroute Plaza,大頭姨姨同婆婆 1月時都是住呢間,佢地話地點方便,房間都ok,所以我地今次都住返呢間﹗
 


11:00幾就到酒店,要 14:00先有得 check in,所以放低行李就走啦﹗記得入埋會,咁有得 13:00 late check out (原本是 11:00 check out),我今次 check in時,個 staff無同我講,我自己問佢咋﹗

房間...以東京來講都算ok啦﹗唔算太細,都開到 2個夾﹗


洗手間都企企理理﹗


有個細雪櫃,可以自己買野飲/ 生果﹗


出面每層 lift旁邊有自動售賣機﹗

冰是免費的﹗我地每朝都會去攞冰放入水樽,全日都有凍飲飲﹗





有用連結: 
Vanilla Air: http://www.vanilla-air.com/hk/
Narita Airport Terminal 3: http://www.narita-airport.jp/t3/en/index.html 
Airport Limousine Bus: www.limousinebus.co.jp
Sunroute Plaza Shinjuku: www.hotelsunrouteplazashinjuku.jp/en

大家 like 咗我地的 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...