2015年7月15日 星期三

快樂的七一假期


2015年 7月 1日 (星期三)

七一假期約了國皇一家游水﹗之前一早和大頭妹小丸子講,2個日日問我今日是不是和 Mancent 游水,下次都是不要一早通知她們,免得日日問煩死人﹗小丸子仲一早就 morning call 我,真是日日返學都唔願起身,有得玩就一早起身﹗難得假期想瞓晏少少都唔得﹗

小丸子...你在媽咪肚入面時,明明是細細粒,所以幫你改名 "小丸子"。點解?﹗你依家比媽咪咪更似一個孕婦﹗哈哈﹗不過我都不是一個孕婦,我只是看起來似孕婦﹗(最近覺得香港人好有愛,在地鐡常常有人讓座﹗哈哈﹗其實是好事﹗只是對我來講是一件 "瘀" 事﹗依家每次入地鐡都要 "挺胸收腹" 的說﹗)





難得的合照﹗要4個游水中的小朋友來個合照,Vincent叔叔花了不少 "功夫"﹗


好朋友﹗


大膽丸最近學 "味" 水﹗

呢幾幅連環圖好好笑﹗一睇...就知邊個是 "第三者",小丸子呀...都叫你唔好同家姐爭男朋友...



最後佢地游咗 2小時水,之後去食元氣,然後仲去 PLAYHOUSE玩到 5:00﹗嘩﹗真是比佢 2個玩到命都無﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...