2015年7月20日 星期一

生日飯@喜記蟹將軍

2015年 7月5日 (星期日)

今日同阿妹同媽咪 (當然仲有阿旺和 2個寶貝女) 去銅鑼灣記蟹將軍食生日飯,是大頭姨姨之前買訂的團購餐﹗

今次吃的是 2份 2人餐,其實另有 4人餐,不過大頭姨姨話買 2份 2人餐,會有 2隻蟹,所以就買了 2份 2人餐啦 (一人有一隻蟹拑啦﹗)﹗套餐包括: 清酒鮑魚﹑豉椒炒蜆﹑炒辣蟹﹑金銀蛋時菜﹑蟹油炒麵﹑楊枝金露﹑ 汽水﹗好像是 $480,另外還有加一﹑前菜﹑茶錢之類,都算是抵食的﹗

前菜的咸酸菜,如媽咪話好好味﹗

清酒鮑魚,幾道菜之中,我最喜歡這一道,味道其實沒有什麼清酒味,只是有少少咸味和鮑魚味﹗哈哈...可能是因為我自己喉嚨痛,又生 "痱滋" 啦﹗之後的豉椒炒蜆和炒辣蟹,對我來講,都太 "刺激" 了﹗

size 都不算小﹗

豉椒炒蜆好像是用 "豆瓣醬" 來炒,比平時的豉椒炒蜆還要辣,而且吃到底的時候有少少油﹗

今日的主角?﹗哈哈...主角不是我嗎?我是生日之星喔﹗以 $480 來講,算是十分抵 (我們這裡是 4人份量,即是 2隻),平時一隻都要大約 $500,今次已經有一整個套餐﹗大頭姨姨早一排才吃過,她說和平時的沒有質量上的分別﹗


這個金銀蛋時菜,味道不錯,我和小丸子都吃了很多﹗

蟹油炒麵太辣,我只吃了一點點﹗

楊枝金露大分不錯﹗

另外點了一個椒鹽豆腐比小朋友吃,小丸子最愛豆腐呢﹗大頭妹就勉強吃了幾粒﹗仲以為香口野,小朋友一定喜歡﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...