2015年7月6日 星期一

大頭小丸@Genius Workshop Lego 班


早前帶大頭妹同小丸子去 GENIUS WORKSHOP 上 LEGO 班的試堂﹗真是好鬼正﹗一上完我已經不停 WHATSAPP 推介比其他同學仔/ 朋友仔﹗到底點正法?﹗大家就要睇我的介紹啦﹗﹗﹗

其實大頭妹都唔係第 1次上 LEGO班,不過上次的 LEGO 班同今次的好唔同,GENIUS WORKSHOP 的 LEGO 班是好 ENGINEERING 的﹗聽負責人講,佢地好多 LEGO 都是專程由外國,例如: 加拿大訂返嚟,香港係無得買的﹗課程會用上不同的齒輪,什至到 ADVANCED LEVEL,太陽能板都有機會用上﹗

 大頭妹上的是 Engineering workshop,學生一人有一部電腦,自己揀自己想砌的 LEGO 模型,佢地有個電腦的 SOFTWARE,會再 STEP BY STEP 咁教點樣砌,導師亦會從旁 GUIDE住﹗佢地要自己出去放 LEGO 的地方,搵返要用的 LEGO,再跟住砌,搵唔到/ 搵唔岩的時候,導師會比提示﹗

我真是完全無諗過大頭妹係導師的指導下砌出咁複雜的風車﹗有圖有真相,大家自己睇片,因為個 LEGO 完成品是識郁的,睇片會真實啲﹗


大頭妹上堂好專心,我係出面不停影佢,佢都無理我﹗


講完大頭妹,又講下小丸子,佢上的是 mechanic workshop (是 3-4.5歲班),一般是 1導師對 4學生 (不會多過 6個),我地試堂當日是 2個學生﹗導師是 STEPHEN,睇得出佢好有耐性同經驗,老實講...真是唔係人人都搞得掂小丸子﹗我見 STEPHEN 係教的過程,不斷有鼓勵小丸子,又要小丸子坐好,我真是好 "感動"﹗

睇下小丸子最初上堂時坐成點?﹗成個 "大爺" 咁﹗真是想走入去打佢個 PAT PAT﹗


再睇下上咗大約一半,小丸子已經知道要攞 LEGO,就要坐好,手放大腿﹗上興趣班可以兼顧埋 DISCIPLINE 真是好難得﹗上堂的頭半堂,我不斷係外面聽到導師 STEPHEN 話 "SIT PROPERLY﹗","WHERE IS YOUR HAND?"

當小丸子做得好時,又會比鼓勵﹗


上到尾段,真是坐得好好﹗做任何事都講動機,小丸子想玩,導師又要佢坐好先有得玩,終於都可以坐好了﹗我以前一直以為佢 PAT PAT係唔係有問題,唔可以坐底﹗


一落堂已經急不及待,SHOW比我地睇佢個完成品﹗唔好睇小 BB班,連小丸子個 LEGO模型都有用上 "齒輪" 架﹗


唔係係出面佢住佢一塊一塊砌,我都真是唔信小丸子會做到﹗﹗我見導師通常只是會比提示,做唔岩就會示範多一次,叫佢地再做過﹗


我同小丸子影相時,同學仔又話一齊影﹗

見到佢地 2個落堂個樣咁開心﹗媽咪都即刻想報佢地正式報名﹗

The Genius Workshop:  http://www.g-workshop.com/
辦公時間:星期一至六 上午9:00 至下午6:00
地址: 黃泥涌道151-153號 南珍閣 1樓B室
電話: (852) 2591 0100
傳真: (852) 2591 4100
電郵: info@g-workshop.com
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...