2015年7月13日 星期一

我的2日1夜生日之旅@香港沙田凱悅酒店【自助晚餐咖啡廳】


繼續我的生日之旅﹗上完曲奇班是 5:00,游水游到 6:30,兩個寶貝都唔肯上水,好在之前都計好時間,預訂了 7:30 到【咖啡廳】吃自助晚餐,都仲有足夠的時間慢慢沖涼,裝好身先去食晚餐﹗

之前都有聽聞過沙田凱悅酒店的【咖啡廳】水準十分不錯,今次終於有機會試試啦﹗果然是名不虛傳呀﹗由刺身﹑冷盤﹑到中式熱食都十分不錯﹗最最最出色的,當然是甜品﹗仲有 9款 Haagen Dazs任食,喜歡甜品雪糕的 (即是大部份女士們),真是一定要來試試﹗而令我最 impressed 的是佢地有個 "素菜" 區,而且選擇都幾多,可能因為之前我陀b之前食過半年素 (大部份時候啦﹗不是宗教原因,只是想bb健康啲,所以其實好隨意﹗),所以會特別留意,而我特別影個素菜區的舉動,都引起大廚的注意,和我談了 2句,佢話希望食素的客人,可以吃得安心,不怕其他客人夾完肉又夾菜,所以分開一個素菜區﹗

游完水應該好肚餓啦﹗乖乖坐著等食﹗

小丸子...一去到就瞓咗﹗呵呵呵﹗我有餐安落茶飯食啦﹗

我覺得我自己有少少玩自己,我依家是晚上 12:00寫blog,一邊睇相,一邊好回味,一邊好肚餓﹗

海鮮冷盤的選擇都幾多﹗由右至左有: 熟帆立貝﹑琵琶蝦﹑鮑魚﹑熟蝦﹑青口﹑長腳蟹﹑瀨尿蝦﹑去殼蝦﹗

 刺身和壽司的選擇都十分豐富﹗每天供應的都未必一樣,我地當日就有三文魚﹑帶子﹑蝦﹑吞拿魚﹑希靈魚﹗




仲有素冷麵,岩大頭妹食﹗

沙律的選擇都好豐富﹗吃自助餐都要記得吃多點蔬菜呀﹗

呢個都是重點推介﹗2款中湯都好正﹗我每樣都飲了 2大碗﹗

老黃瓜鱆魚豬骨湯﹗

螺頭煲雞湯﹗真是非常正﹗

仲有其他 cold cut﹗我食咗好多 parma ham & melon...我的最愛﹗

燒烤區都有好多選擇﹗

這個就是我之前提到的素菜區﹗大約有6-7款選擇,亦有 2款湯﹗




蕃茄湯

蘑菇湯又是 100分﹗應該有用上貴價的牛肝菌,如果唔係應該無可能咁香濃,我同小丸子都飲咗 2碗﹗等我下次煲蘑菇湯的時候又試下加牛肝菌﹗

仲有 PIZZA 2款都做得很不錯﹗



原來佢地的中菜是廚師在counter後面即煮﹗難怪行過的時候香味撲鼻﹗


燒味都好吸引,我吃了油雞好好味﹗

最後就是甜品啦﹗水準真是非常之高﹗平時好多自助餐,甜品只是一個配角,這裡的蛋糕,就有高級餅店的水準﹗


黑森林超美味﹗












仲有好多水果﹗

仲有免費的 lemonade 同 cranberry cooler﹗



哈哈﹗sweet sweet大頭妹記得同媽咪講生日快樂﹗
不過佢地成日同母親節混淆咗﹗成日講完 Mama, I love you,就話 Happy Mother's Day﹗然後又話 Happy Birthday﹗



食到尾聲,小丸子終於起身啦﹗哈哈﹗算唔算合作,等我有得慢慢食,又唔怕如果佢唔起身食,佢今晚會肚餓﹗佢一定會囉,佢要食10成飽先瞓得著﹗

最後多謝酒店為我送上的生日蛋糕﹗

可惜大頭妹已經瞓咗﹗

大家去食記得要book位,我地個日星期六,都fully booked架﹗同場有幾枱同我一樣都是慶祝生日,看來都十分受區內客歡迎﹗

香港沙田凱悅酒店【咖啡廳】
自助晚餐 (晚上6時至晚上10時)
星期一至四
成人$518/ 小童$259
星期五至日, 公眾假期及公眾假期前夕 
成人$578/ 小童$289
(另 10%服務費)

大家 like咗我地的 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...