2015年7月8日 星期三

我的2日1夜生日之旅@香港沙田凱悅酒店【夏日家庭度假營】



 
2015年 7月4日 (星期六)

今年我的正日生日剛好是星期六,我地一家參加了香港沙田凱悅酒店的【夏日家庭度假營】,來一個小渡假﹗﹗﹗哈哈﹗有了小朋友之後,仲想 2人世界?﹗其實我真是想都沒有想過,我點會捨得留底 2個囡係屋企呢?﹗今次我地一家真是玩得好開心﹗做了媽媽之後真是明白什麼是 "你快樂,所以我快樂﹗"。

先講講【夏日家庭度假營】的優惠內容啦﹗房價已經包括:
咖啡廳自助早餐
於池畔酒吧享用清涼夏日特飲2
使用酒店單車2小時(每位登記入住賓客1輛)*記得check-in時book埋﹗
免費通宵泊車(只限1輛,最多24小時)
詳情: http://www.hongkong.shatin.hyatt.com/zh-Hant/hotel/offers/offer-detail.html?offerId=55662349&code=

有小朋友的家庭,仲可以每房選擇 1項兒童活動:
環保小園丁: 用塑膠瓶循環再造小盆栽
曲奇製作班: 烘焗及裝飾獨一無二的曲奇餅
潛泳樂遊戲: 挑戰各項刺激的水上活動
Melo Spa水療中心兒童手部美甲
「凱悅兒童營」日程活動1節: 如沙畫彩繪﹑面具製作等

我今次就幫大頭妹同小丸子選了『曲奇製作班』﹗平時大頭妹同小丸子都好愛整蛋糕/ 啫喱,今次可以試下整曲奇啦﹗平時出去報一個小朋友的 cooking class 都要 $2-300,今次呢個 【夏日家庭度假營】已經包埋,真是好抵呢﹗

2:00可以 check in,我地岩岩 2:00 到達,我去 check in 的時候,2個小妹妹就好識嘆,去拎檸檬水飲﹗ 
 

謝謝香港沙田凱悅酒店的安排﹗今次我地的房間被 UPGRADED 到115平方米的行政雙套房﹗有2間獨立睡房,分別有1張雙人床,和2張單人床。2間套房都有獨立的浴缸同淋浴設備,大廳有4人餐桌、客廳、客用洗手間、平面液晶電視、DVD播放器﹗呵呵呵﹗真是太幸福了,2個囡一入到房真是勁開心,問我係唔係搬嚟呢度住﹗係呀﹗1晚咁多﹗記得要發個好夢﹗﹗﹗(*其實 2015年6月30日或之前一次過預訂2間客房,就有機會升級到『行政雙套房』,可惜我出 BLOG 之時,優惠期已過﹗)

大廳...真是幾大架﹗仲全海景﹗

大廳的左邊是2張單人床的套房﹗

大廳的右手邊是1張雙人床的套房﹗

個 view 真是好靚﹗﹗﹗廳同 2間房望出去都係呢個 view﹗

2間房的浴室都是一樣,有獨立的浴缸同淋浴設備﹗



仲有廚房﹗

參觀完自己的房間,休息一陣就差不多時間去上曲奇班啦﹗﹗﹗

一開始洗洗手先﹗

之後就著廚師衫啦﹗睇下大頭妹笑得幾開心﹗﹗﹗

著好廚師衫就可以 "開工" 啦﹗

酒店已經預先預備好曲奇粉團,小朋友只是要 "碌" 開個粉團,再用曲奇模 CUT 好形狀,最後再加上彩絲糖/ 朱古力粒粒就可以啦﹗﹗﹗


其實要 4歲以上先可以參加,呢個係 "搭枱" 的﹗

又想搶家姐啲野...

一小時的曲奇班,家長可以留底小朋友就走架啦﹗咁...大人就可以有一個鐘的 2人世界囉﹗﹗﹗

行去凱悅兒童營會經過 GYM ROOM,設備都好充足,仲可以望住游泳池做 GYM﹗

1小時後返去,佢地啲曲奇拎咗去焗,佢地就畫梗袋曲奇的紙袋﹗OH! 大頭妹真是好 SWEET...大家睇唔睇到佢係紙袋寫咩野?﹗叫媽咪點樣唔惜你吖﹗

小丸子...就例牌畫 MONSTER﹗

等曲奇出爐的時候,四圍玩下﹗

呢個我地屋企都有﹗

小丸子話想出公園玩﹗




終於大約 10分鐘後,曲奇就到啦﹗今日岩岩有 4個 FAMILIES 一齊 JOIN 咗,計埋我地 5個 FAMILIES,所以啲曲奇要拎出去酒店廚房焗﹗

登登﹗又整得幾靚喎﹗

成功整到曲奇,你 2個洗唔洗嚟個擁抱咁誇張呀?﹗

小丸子 STYLE,叫佢幫手入袋,佢就即食﹗不過大頭妹都食梗﹗

我都試咗﹗真是幾好味架﹗

滿足的笑容﹗

HAHHAAH...小丸子...是心急...想去游水﹗

HEHEHE...約了 7:30食 dinner buffet,曲奇班上到 4:30,岩岩仲夠時間去游水,再返上房沖涼,再食晚餐﹗

今個星期游第3次水,我覺得我曬黑咗好多...鳴鳴嗚﹗但 2個囡都鍾意,阿媽一定頂硬上﹗
 大頭妹是小心型,鍾意係 bb池玩﹗

小丸子是大膽型,佢要去大池玩﹗大池個邊大部份位置都是大約 0.95米,對大頭妹來講都好安全﹗不過去得游水都一定要自已照顧好自已的小朋友﹗

 hehehe...來個全家福﹗

酒店有得借 "浮條" (大頭妹手中綠色的一條),玩得好開心啦﹗我地無帶浮板去,得手袖,大頭妹唔係好敢游,有浮條就可以玩下踢水啦﹗

呢個大膽丸,去到 bb池唔肯用手袖﹗

玩到差不多 6:30就返房沖涼,休息一陣就去食 dinner buffet啦﹗

heheheh...個 package係唔包 dinner buffet架,個早餐就包嘅﹗不過因為太多相,所以 2個都會分開再出個 blog﹗等我呀﹗好快就有得睇架啦﹗

最後來個 video﹗請大家慢慢欣賞﹗


香港沙田凱悅酒店: http://hongkong.shatin.hyatt.com/en/hotel/home.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...