2015年7月23日 星期四

大頭妹K2小總結 (K2下學期評估)



眨下眼大頭妹就 K2畢業了,9月開學就已經是 K3大姐姐了,之後就要開始預備升小一的事﹗做了媽媽之後,真是覺得時間過得好快﹗

今年 K2覺得大頭妹好似忽然大個囡咗,各方面都見到佢進步,做媽媽的真是好安慰﹗終於明白點解好多人話 K2是幼稚園最重要的一年,因為 K3一開學就差不多開始 interview小學了,所以所有預備工作,其實都是要 K2做,我自問都盡了力,不過都知仲有好多不足的地方,例如一張證書都無大頭妹去考過啦﹗無參加過任何比賽﹗幫佢做 portfolio的時候,真是覺得好輸蝕﹗不過隨緣啦﹗希望大頭妹入到合適的小學就好了﹗

下學期唔洗見家長﹗返學最後一日派成績表 (哈哈...唔通費事家長打去學校問東問西?﹗),我一放工就衝返屋企睇成績表啦﹗分數上 (佢地係計 *,3*最高分),中英文都好似退步咗,比上學期多了 2星﹗數學就進步咗,全 3星﹗今個學期主力練習數學,總算有成果﹗話晒教女真是要冒被老公話我是 "瘋婦"的危險,現在總算瘋得有道理﹗

不過後來比我發現,大頭妹全部要 "開口講野" 的都是 2星,我問佢點解?﹗佢自己話自己唔應人﹗﹗﹗我問佢點解唔應人,佢就無正面答我,話自己下次會應人架啦喎﹗真是比佢激死呀﹗呢張成績表要用來 interview嘛﹗﹗﹗係唔係玩野先?﹗

今年拿到 "操行獎",不知道是不是豬肉獎啦﹗有獎就開心啦﹗

今年好開心,大頭妹被選中為其中一個 K2的畢業禮表演生,佢表演的是跳中國舞 "小孔雀" ﹗真是非常感謝班主任選了大頭妹﹗大頭妹一向自信心不足,其實好多野佢都有能力可以做到,但就成日都話自己做唔到﹗今次上台表演,對大頭妹真是一次好寶貴的經驗﹗

hehehe... 最近大頭妹影相擺post,永遠都是擺一個 "小孔雀" post,就是呢個原因囉﹗(認返佢平時擺邊個 post,就知邊個係佢架啦﹗)

哈哈﹗媽媽會好好保存呢套衫﹗

希望大頭妹 K3會做得更好,順順利利入到適合佢自己的小學啦﹗

大家 like 咗我地的 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...